Skip to main content

Hi,

 

Ik heb een Arris VIP2952 set-up box en als ik tv wil kijken valt mijn beeld steeds uit. Soms een paar keer per 10 minuten, soms iedere 10 seconde. Opnieuw opgestart, kabels verwisseld, rechtstreeks aangesloten op de router, maar niks helpt. Ik heb een nieuwere versie van de Arris set-up box boven staan, zelfs met een splitter ertussen en die doet het prima. Ik heb hier al een tijdje last van.

Hoi @Ron68. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld steeds uitvalt. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Je geeft aan dat de tv-ontvanger boven geen problemen heeft. Zou je de tv-ontvangers eens met elkaar willen omruilen? Op deze manier kunnen we zien of het probleem in de ontvanger of verbinding zit. Ik hoor graag van je of het probleem meeverhuist naar boven.


Heb je de tv-ontvangers al met elkaar omgeruild? Ik ben erg benieuwd of het probleem is meeverhuist.


Hoi @Ron68. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld steeds uitvalt. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Je geeft aan dat de tv-ontvanger boven geen problemen heeft. Zou je de tv-ontvangers eens met elkaar willen omruilen? Op deze manier kunnen we zien of het probleem in de ontvanger of verbinding zit. Ik hoor graag van je of het probleem meeverhuist naar boven.

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het probleem hebt verholpen of dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je toch nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.