Skip to main content

KPN.  Ik ben boor en teleurgesteld.

Wij zitten al een 4 / 5  weken met een stotterende TV. Zelf dachten wij de TV  kapot was. Maar na goed onderzoek . Bleek dit niet geval. Dan maar KPN bellen.

 Na contact is op donderdag 24 sept. 1 monteur geweest. Alles door gemeten  . En hij constateerde een storing/foute melding van buiten , maar kon niet verder komen.

Op maandag 28 sept.  met 2 monteurs , weer meten . Ja, het kwam van buiten.  Er was storing /foute melding van Buiten. Zijn 2 .5 uur bezig geweest. Moesten in de buurt verder zoeken en gingen weg. Niets hoorden we  hoe en wat

Op woensdag 30 sept. een mail. Op vrijdag 2 oktober zouden de monteur komen. tussen 14 - 16.00  uur. En nee, hoor niets geweest. BOOS was thuis gebleven.

Zaterdag 3 oktober  ben ik de winkel geweest . De man vertelde mij , dat na zoeken op de site, dat er op 16 oktober graaf werkzaam heden stond gemeld.

Wij weten van niks . Waarom zo lang wachten. We kunnen geen TV kijken.  We hebben alles bij de KPN. En ja. Als we maar een eenieuwe telefoon aan schaffen of een nieuwe abbonnement. Dan staan ze springen.

Mijn  eis is. dat ik maandag 5 oktober hoor wat er speelt en dat  het probleem eerder word opgelost. Dit pik ik niet

Mevr. P.A. Snippe-Kooops

**********************

*admin: persoonsgegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik zou als ik u was uw persoonlijke gegevens verwijderen. Deze zijn voor iedereen leesbaar.

 

Vul uw persoonlijke gegevens in uw profiel in dan zijn ze alleen leesbaar voor medewerkers van KPN 


@wolsni

Zo'n storing is vervelend. En wellicht niet direct op te lossen. 

 

Maar is dit soort situatie's kun je bij KPN een noodpakket opvragen. Voor TV betekent dat een Digitenne-ontvanger. Met een Digitenne-ontvanger kun je direct op eenvoudige wijze TV kijken via de zendmast in Smilde. 

En kwestie van nu bellen met 0800-0402 (Spreek in : Ik wil een medewerker vragen) en dan ik het gesprek uitleggen dat je gebruik wilt maken van een noodpakket.  

 

(melding van jouw privé-gegevens doorgegeven aan de webcare, die gaan dat spoedig verwijderen uit jouw bericht. ) 


Werkt Internet zelf wel goed?

Hoe is de TV ontvanger aangesloten op de Experia Box, rechtstreeks en via een switch en/of "draadloze" verbindingsset?

Als er een switch of "draadloze" verbindingsset tussen zit, van welk merk en type is/zijn die dan?


Hoi Wolsni, dat is erg vervelend. Ik snap je frustratie, erg irritant dat je zo lang moet wachten.  Een noodpakket wordt selectief verstrekt bij voldoende voorraad. Tevens moeten alle kpn-diensten: Internet, tv en bellen niet meer functioneren door fout van KPN.  

Ik vraag me net als wjb af: 

Werkt Internet zelf wel goed?

 


Hoi Wolsni, hoe staat het er nu voor? Het is hier al een tijdje stil. Ik ga er vanuit dat alles naar tevredenheid werkt. Hiermee sluit ik je topic.

Toch nog vragen? Chroom niet, en vraag ons hier om hulp: de KPN Community helpt je graag :)


Reageer