Skip to main content

sinds er 14 dagen geleden een stroomstoring is geweest, ben ik een aantal zenders, waaronder o.a. NPO politiek en nog enkele zenders kwijt, na de stroomstoring moest ik meerdere malen de experiabox opnieuw opstarten en ook de televisie en de ontvanger. wat is hier de oorzaak van? de zenders komen ook helemaal niet meer op het zenderoverzicht voor.

Hallo @Hamersveld104 ,

NPO Politiek en diverse andere zenders die jij nu mist hebben bij KPN altijd deel uitgemaakt van het pluspakket. KPN heeft begin dit jaar deze zenders een paar maanden tijdelijk opengezet voor iedereen.  Dit als een soort kado vanwege de inmiddels opgeloste problemen met het menu. Nu zijn deze zenders alleen nog maar zichtbaar als je een abonnement hebt op het pluspakket.  

Mogelijk staan ze in jouw menu bij de verborgen zenders. 

NPO politiek is trouwens gratis beschikbaar via NPOstart. De app is op smart-tv’s beschikbaar. Ook via tablet en smartphone met de NPOstart app. Via laptop (via hdmi aan te sluiten op tv) via npostart.nl.


Bedankt voor het antwoord, helaas worden de persconferenties tegenwoordig voortgezet op NPO politiek, vandaar dat ik het bemerkte.