Skip to main content

 Ik wil graag weten of en zo ja, wanneer TV5 terug komt in het zenderpakket van kpn. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan zal ik waarschijnlijk mijn KPN compleet abonnement gaan opzeggen en overstappen naar Ziggo dat TV5 wel aanbiedt. De argumenten van kpn om TV 5 uit het zenderpakket te verwijderen overtuigen mij geen van alle.

In mei wordt bekend gemaakt wat de zenderwijzigingen in juni zullen zijn.

Wil je sneller zekerheid en weer TV5 kunnen kijken dan kun je overstappen naar T-mobile. Die werken via dezelfde lijn als KPN dus hoeft er technisch niet zoveel te veranderen. Alleen ander modem en TV ontvanger natuurlijk. Zij hebben TV5 HD in het basispakket.

Ziggo vereist wat meer verandering aangezien daar tv via coax gaat.
Zij hebben TV5 HD alleen in het duurste pakket. In de goedkopere pakketten alleen in Standaard Kwaliteit.


Ik kijk veel Franse zenders via een app op mijn appletv, zo ook alle Vlaamse en Waalse zenders. Ideaal. Helaas moet je voor deze zenders niet van de Nederlandse providers afhangen. 


Moet het niet zijn dat er bekend wordt of er wijzigen zijn.

Ik zie het niet kunnen zien in HD niet als een reden om meteen het duurste pakket af te nemen. Hier staat het signaal nog op de lijn en TV5 monde ziet er prima uit. Beter dan Crime& Investigation uit het KPN/Telfort pluspakket die is ook niet in HD.

De overgang naar Ziggo verreist niet veel meer dan modem en kastjes wisselen, tenzij interne bekabeling is vervangen,  net zo makkelijk zelfs. Juist andersom  is het lastiger omdat de dsl en glasvezel leveranciers TV via ethernet sturen.

 

 


Hoi Bert. Er is bij mij nog geen informatie bekend of TV5 terugkomt, of zenderwijzigingen überhaupt eerlijk gezegd. Zodra we daarover gaan communiceren, zullen we daar natuurlijk een topic over schrijven. Tot die tijd is het afwachten.


Wanneer komt TV5 terug. Ik vind Frans een leuke taal en haar bijzonderheden

Mijn dank en groet

Jan Bode


Zie mijn bericht boven jouw bericht @Janbo