Skip to main content

Aansluiting 

Hopelijk gaat de Aansluiting morgen wel goed, ik heb er een zwaar hoofd in, tegenwoordig gaat alles maar fout. Ook al telefonisch door gegeven. Wanneer krijg je een sms bericht hierover 

Heb je al een abonnement bij KPN?

Heb je een nieuw abonnement afgesloten bij KPN?

 

Morgen is kort dag voor een reactie van een moderater.

 

Je kan, gratis, bellen met 0800-0402 en het daar vragen.

Of morgen even met de KPN monteur overleggen. 


Ik heb al meerdere keren gebeld hier over. Ze hebben zelf een nieuwe account aangemaakt,  omdat ziggo alles er uit had gegooid, en ik wil toch wel graag morgen weer tv hebben,  nu ben ik ban dat het weer mis gaat.wanneer krijg je  een sms bericht  betreft aansluiting de avond ervoor 


@Grada3960 

Sorry, ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Maar ik begrijp dat de monteur morgen komt.

Mij lijkt het beste om het morgen met hem te bespreken.

 

Toen bij mij 2 jaar geleden het glasvezel modem werd vervangen, kreeg ik een uur van te voren een telefoontje. 


Nee zelf installatie pakket


Als je al een KPN abonnement had, gebruik dan het tv abonnee nummer dat je al had.

Anders ben je je opname kwijt.

Je kan ook voor de zekerheid bellen met KPN 0800-0402

 

Heb je het pakket al ontvangen? 


Goedemiddag @Grada3960 en welkom hier op ons forum :)

We zijn inmiddels een paar dagen verder, hoe is de stand van zaken nu? Heb je zaterdag nog tv kunnen kijken?


Ben totaal niet  tevreden, vandaag een monteur geweest,  blijkt het niet de goede monteur te zijn en 12 aug nog kontakt gehad dat de glasvezel kastje niet werkt. Dus nu weer een afspraak maken. 11aug officiële aansluiting, en ik heb  niks ,terwijl de Nota al wel loopt 


Ben totaal niet  tevreden, vandaag een monteur geweest,  blijkt het niet de goede monteur te zijn en 12 aug nog kontakt gehad dat de glasvezel kastje niet werkt. Dus nu weer een afspraak maken. 11aug officiële aansluiting, en ik heb  niks ,terwijl de Nota al wel loopt 

Ai, dat zijn nooit leuke dingen om te lezen @Grada3960 :(

Je hebt hier contact over gehad met onze klantenservice, is er inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt met de monteur? Je abonnement gaat pas starten zodra het modem is aangesloten en dat is ook het moment dat de facturatie start, we gaan je niet voor iets laten betalen waar je geen gebruik van kunt maken. Als ik vanaf hier nog iets kan betekenen, laat het me dan vooral weten!