Skip to main content

Ik ging vandaag de 2e ontvanger aansluiten echter is deze afwijkend van onze 1e ontvanger. Waarschijnlijk is dit nog een oude ontvanger van Arcadyan. Hoe kunnen wij deze of actief krijgen of omruilen?

De Arcadyan HMB2260 is gewoon nog een courante TV ontvanger en is gelijkwaardig aan de Arris VIP2952.


Doet de ontvanger het niet? Heeft u misschien nog een Motorola ontvanger? 


Is de eerste ontvanger dan nog een Motorola vip1853 ? Dat is juist een verouderd type. Met beperkte mogelijkheden t.o.v. het huidige systeem.

Een '’oude'’ Arcadyan zal helemaal niet werken. Want dan heeft ie nog software van voor november 2020 en dat werkt totaal niet op het huidige platform.

De ontvangers die momenteel verstrekt worden zijn, juist de Arris vip2952 V2 en de Arcadyan hmb2260. Uiterlijk ietsje verschillend, qua werking en software volkomen gelijk.


De modem is van productiejaar 2014, dus gezien de opmerkingen zal deze niet meer werken😢


De modem is van productiejaar 2014, dus gezien de opmerkingen zal deze niet meer werken😢

Is het een Arcadyan HMB2260?


Waarom niet?

Heb je deze überhaupt al aangesloten??

Hij zal gewoon geleverd zijn met de nieuwste software. Mijn ontvanger is ook zo'n 7 jaar oud maar werkt prima!


De modem is van productiejaar 2014, dus gezien de opmerkingen zal deze niet meer werken😢

Is het een Arcadyan HMB2260?

Ja, van 2014


De modem is van productiejaar 2014, dus gezien de opmerkingen zal deze niet meer werken😢

Is het een Arcadyan HMB2260?

Ja, van 2014

Dat is geen modem. Maar een tv ontvanger. Als u hem echt niet aan de praat krijgt, dan word die wel omgeruild. De kans is groot dat u er dan terug krijgt die uit 2016 of 2017 komt. 


De modem is van productiejaar 2014, dus gezien de opmerkingen zal deze niet meer werken😢

Is het een Arcadyan HMB2260?

Ja, van 2014

Die van mij komt ook uit 2014 en doet het nog prima.

 


Waarom niet?

Heb je deze überhaupt al aangesloten??

Hij zal gewoon geleverd zijn met de nieuwste software. Mijn ontvanger is ook zo'n 7 jaar oud maar werkt prima!

Heb hem aangesloten en werkt niet, vandaar m’n call


De modem is van productiejaar 2014, dus gezien de opmerkingen zal deze niet meer werken😢

Is het een Arcadyan HMB2260?

Ja, van 2014

Die van mij komt ook uit 2014 en doet het nog prima.

 

Die van ons helaas niet, vandaar m’n call 


De modem is van productiejaar 2014, dus gezien de opmerkingen zal deze niet meer werken😢

Is het een Arcadyan HMB2260?

Ja, van 2014

Die van mij komt ook uit 2014 en doet het nog prima.

 

Die van ons helaas niet, vandaar m’n call 

Doet de tv ontvanger helemaal niks 

Geen lampje of wat dan ook ?

Staat de schakelaar aan de achterzijde wel op aan ?

 

 


De modem is van productiejaar 2014, dus gezien de opmerkingen zal deze niet meer werken😢

Is het een Arcadyan HMB2260?

Ja, van 2014

Die van mij komt ook uit 2014 en doet het nog prima.

 

Die van ons helaas niet, vandaar m’n call 

Doet de tv ontvanger helemaal niks 

Geen lampje of wat dan ook ?

Staat de schakelaar aan de achterzijde wel op aan ?

 

 

:e streepje blijft voortdurend knipperen 


Hoi @Pronk007 ,

Kan je een foto maken van het opstartscherm op de tv?Aan de hand daarvan kunnen we zien of de software te oud is.

Dat knipperende streepje is volgens mij iets van vroeger….


Hoi @Pronk007, jammer dat je de tweede tv-ontvanger niet aan de praat krijgt.

We helpen je hier graag bij. Zou je nog naar de laatste vraag van @martijn197108 willen kijken?

Heb je trouwens ook al geprobeerd om de tv-ontvanger een reset te geven?

Lukt het niet? Dan is het misschien makkelijk om ons even te bellen: 0800 0402. We kunnen dan samen de stappen doorlopen.