Skip to main content
Hallo,



Ik zou deze zenders er bij willen hebben



TOGGO plus



RTL Nitro



Sudwest Fernsehen Rheinland-Pfalz HD



MDR Sachsen HD



rbb Berlin HD



hr-fernsehen HD



ZDFinfo HD



ZDF_neo HD



SAT 1 Gold



Bayerisches Fernsehen Süd HD



ARD Alpha



Kabel 1



ProSieben MAXX



Kabel 1 Doku



RIC



Disney Channel Germany



Misschien hebben jullie hier wat aan
Hoi @david_meyer25

Heb je al eens over een satellietschotelantenne nagedacht, daar kun je nog veel meer Duitse Free to Air zenders mee ontvangen.

Alhoewel ik denk dat niet alle door jouw genoemde zenders FTA zijn.

Kinderzender Toggo vast niet...

En een Duitse kinderzender in Nederland lijkt me niet erg handig.

Maar je bent natuurlijk altijd vrij om dit verzoek hier te plaatsen.
Een duitse Disney lijkt me gezien de lopende onderhandlingen met Disney niet binnen de opties vallen.
Hoi @david_meyer25

Heb je al eens over een satellietschotelantenne nagedacht, daar kun je nog veel meer Duitse Free to Air zenders mee ontvangen.

Alhoewel ik denk dat niet alle door jouw genoemde zenders FTA zijn.

Kinderzender Toggo vast niet...

En een Duitse kinderzender in Nederland lijkt me niet erg handig.

Maar je bent natuurlijk altijd vrij om dit verzoek hier te plaatsen.




die Toggo plus is gewoon gratis te zien zie >>>>> https://nl.kingofsat.net/find.php?question=toggo+plus
Neemt niet weg dat een Duitse kinderzender in Nederland weinig interesse zal opwekken.
dat weet ik
Niet alleen de kinderkanalen zullen weinig intresse hebben. Hooguit dat deze kanalen grensstreek bewoners aanspreekt.
Het Duitse pakket wordt ook voor 90 % in die omgeving afgenomen zo heb ik ooit (van mod. Paul geloof ik) vernomen.



Overigens denk ik dat de meeste van je zenders FTA op de satelliet zitten. Schotel dus maar als je aan de huidige 16 Duitse zenders nog niet genoeg hebt.



Al heeft de provider 600 zenders, mensen willen altijd kunnen zien wat ze niet krijgen

Iets met gras.... 🤔
"Neemt niet weg dat een Duitse kinderzender in Nederland weinig interesse zal opwekken".



KPN geeft in het Duitse pakket al een kinderzender door. KIKA HD!

Reageer