Skip to main content

Heb sinds 10 dagen Kpn glasvezel. Vanaf 1e dag probleem met uitvallend beeld . 

Hdmi kabel vervangen. Probleem blijft.

Nieuwe tv ontvanger gekregen van KPN. 

Probleem blijft. Wat nu?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Zit de TV ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experiabox of zitten er switches en/of powerline adapters tussen?


Hoi Dennis.

Tv zit rechtstreeks aangesloten. 

Het ligt duidelijk  aan de aansluiting van de hdmi kabel in de tv ontvanger.

Als ik daar aan kom valt het beeld meteen uit.

 


Hoi Dennis.

Tv zit rechtstreeks aangesloten. 

Het ligt duidelijk  aan de aansluiting van de hdmi kabel in de tv ontvanger.

Als ik daar aan kom valt het beeld meteen uit.

 

Aha, duidelijk.
Dan zou de TV ontvanger eens omgeruild moeten worden.
Voor de snelle manier, bel 0800 0402
En anders, vul je forumprofiel in met alle relevante informatie dan kan een webcare medewerker drect jouw gegevens erbij pakken en zien wat er mogelijk is.


Sorry maar ik had al vermeld dat die al vervangen was. 😏


Welkom op ons forum @Adenel. Ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten: we hebben hier veel behulpzame gebruikers die anderen graag op weg helpen, zoals Dennis hier in jouw topic. Waar nodig springen wij als moderators ook in. Ik lees dat jouw tv-ontvanger en HDMI kabel al vervangen zijn, maar dat toch het beeld blijft wegvallen.

Wat gebeurt er precies wanneer je beeld wegvalt, krijg je ook een foutmelding te zien? Is de tv-ontvanger rechtstreeks met HDMI aangesloten of zit er nog andere apparatuur tussen? Wat gebeurt er als je de HDMI kabel op een andere HDMI poort van jouw tv aansluit? Let er wel op dat je ook het HDMI kanaal (via de source knop) aanpast, anders heb je helemaal geen beeld daarna.


Hoi Alexandra.

Beeld valt voor enkele seconden helemaal weg en komt weer terug.

Soms een keer maar dikwijls paar keer achter elkaar.

Er komt geen foutmelding behalve soms als het langer duurt komt de melding dat hdmi kabel niet aangesloten is.

Hdmi aansluiting op tv wisselen ook gedaan. Geeft geen resultaat.

Als ik aan hdmi stekker bij tv ontvanger kom valt het beeld meteen weg.

Lijkt erop dat hdmi aansluiting van tv ontvanger niet goed is. 

 


@Adenel Dat wijst inderdaad sterk op de aansluiting als ik jouw verhaal zo lees. Ik kijk graag even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


Heb hier inmiddels al 2x kontact gehad met klantenservice..zit nog op oplossing te wachten.


Heb hier inmiddels al 2x kontact gehad met klantenservice..zit nog op oplossing te wachten.

Dat is jammer. Ik help je graag, maar daar heb ik je gegevens wel voor nodig. Ik zie dat je nog niets in je forumprofiel hebt gezet, dat betekent dat ik geen gegevens van je heb en nu niets voor je kan doen. Dus als je ze invult en met een seintje geeft, kan ik je verder helpen als je wilt. Als het intussen via een andere weg opgelost is, is natuurlijk ook prima.