Skip to main content

Bijna alle programma's kunnen wij terug kijken, behalve de Mol, bij de collega's van Ziggo is dit wel mogelijk, wat is hier de oorzaak van

Volgens mijn collega was er bij een voorgaande aflevering van wie is de mol een akkefietje waardoor het niet meer uitgezonden mocht worden. Het zou ook kunnen dat wij de rechten er niet voor hebben. Heeft het nooit gewerkt? Of kom je er recentelijk achter?


Erwin, dit jaar hebben wij de Mol nog niet achteraf bekeken. Zondag voor het eerst maar wel op het Ziggo account van de buren, omdat KPN niet werkte. Vorig jaar toen wij nog onderdeel waren van Telfort hebben wij regelmatig de volgende dag gekeken.

Andere programma's kunnen wij wel achteraf kijken.


Hier ook niet. Er staat geen terugkijken pijltje bij de uitzending van afg. zaterdag 27-2.

KarelRina: uitzending 27-2 via internet: https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol/27-02-2021/AT_2147050 .

Verder, @Erwin_ , is er een storing in het online gebeuren. Geen enkele stream werkt nu (2 maart om 01:42 uur; laat… ik weet het). Noch via de Samsung tv, noch via de smartphone, en ook niet via tv.kpn.com. Hier heb ik een topic op gestart.