Skip to main content

Laatste tijd veel problemen.

Vaak geen internet en tv.

Als de tv het doet dan stoord deze regelmatig heb ik geen tv gids en kan ik niet terug kijken of terug spoelen meer.

Wordt het eigelijk een beetje zat.

Beste @Onlyirma, welkom! Jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaart! Heb je hier al op een andere manier contact met ons over gehad? Wat ervaar je precies? Wil je het iets toelichten? Wat voor Experia Box en tv-ontvanger heb je? Hoe heb je dit aangesloten? Krijg je ook een bepaalde foutcode o.i.d.? En op welke momenten werkt het niet of juist wel?


Ik heb jullie hierover wel eens gebeld maar het wordt nu alleen maar erger.

Vaak doet het internet het gewoon niet dus dan mijn televisie ook niet.

 

Daarnaast stoort de tv heel vaak of staat hij kleine momentjes vast ( geen foutcode)

als die helemaal weer vast staat dan staat er schakel om naar een andere zender. Maar dat helpt dan vaak niet.

 

Verder doet de tele tekst het ineens niet staat geen informatie beschikbaar. Dit is alleen op 1 tv.

Het zijn geen vaste momenten dat dit gebeurd helaas door de dag heen, Ik werk helaas thuis dus moet regelmatig ergens anders heen om te gaan werken omdat bij het ons het internet het weer niet doet.

 

Wij hebben de experia box V8. tv ontvanger model: HMB2260 en een Arris? Vooral de eerst ontvanger hebben we vaak de meeste problemen.

 

Hopelijk duidelijk alles beschreven.


Gebruikt u dit soort dingen in huis? 

 


Ha @Onlyirma, dank voor de toelichting. Ik ben daar ook wel benieuwd naar: gebruik je een draadloze verbindingsset? Of is de tv-ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experia Box? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 


Nee wij hebben geen verbindingsset.

En mijn gegevens zijn aangepast.


Ziet uw netwerk eruit zoals hieronder omschreven?


Het lijkt erop dat alles aan onze kant prima is. Wil je de kabel tussen het IS/RA punt en de Experia Box eens controleren? Zit deze goed vast? En de kabels tussen de Experia Box en de tv-ontvangers, zijn die nog goed? Heb je de mogelijkheid eens andere kabels te testen?


Hoe staat het er nu voor, @Onlyirma? Kunnen we nog iets voor je betekenen?


Laatst alle kabels nagekeken en eventueel vervangen. Helaas vanmiddag weer geen internet. Nog steeds veel problemen.

 

Helaas als dit aanhoud twijfel ik om bij kpn te blijven, met thuiswerken is dit helaas niet te doen.


Hopeloos. KPN weet je wel te vinden voor hun ongevraagde reclame maar een stadsbrede storing kan niet worden gemeld. Ze zeggen nu dat die storing zich voor deed sinds vanmiddag half 1 maar om 11uur had ik al problemen.


Laatst alle kabels nagekeken en eventueel vervangen. Helaas vanmiddag weer geen internet. Nog steeds veel problemen.

 

Helaas als dit aanhoud twijfel ik om bij kpn te blijven, met thuiswerken is dit helaas niet te doen.

Vreemd! Ik zie de afgelopen week geen verbroken verbindingen. Ik vind het lastig om te zeggen waar het dan aan kan liggen. Je zou het beste even met een mobiel contact op kunnen nemen met 0800-0402 op het moment dat je deze verstoring merkt. Mijn collega's kunnen dan direct met je mee kijken. Je zou ook nog eens de Wifi Manager kunnen doorlopen als je problemen met de wifi verbinding merkt. Heb je de Experia Box l eens gereset? 

 

Â