Skip to main content

Ook ik ben al 4 maanden bezig een tv-beeld storing op te lossen….nee dus! Vanmiddag opeens weer beeld maar hoe lang? KPN stelt dat er mogelijk een software probleem is dat nogal wat hoofdbrekens kost! Krijg ik automatisch bericht dat mijn tv het weer doet en komt er een redelijke 4 maandag vergoeding voor? De rubriek vergoedingen geeft slechts een optie van 2 dagen vergoeding = 6,— Heeft iemand betere ervaringen met Ziggo?

 

Admin: eigen topic aangemaakt

@Dapper10 is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Er zit niets tussen en internet werkt wel goed. Maar KPN stelt zelf al (via 0402) dat er al wel 8 maanden software problemen zijn. En ik zit er dus al ca 4 maanden mee. Voor een communicatiebedrijf wel een erg slechte uitstraling.


Hoi @Dapper10, welkom op het KPN forum.

Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Is het inmiddels al opgelost? Zo niet help ik je graag verder, zou je dan voor mij jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel? 


Reageer