Skip to main content
Zoals telefonisch reeds aangeven is wij nu 2x fox sport afnemen in ons kpn pakket compleet. Dit hoort 1x foxsport en 1x pluspakket te zijn.



Wij hadden eerst pluspakket gratis (kpn compleet) en betaalde voor foxsport



De beoogde wijziging wilde wij dit omruilen met fox sport. Dit is niet geheel goed gegaan. Het pluspakket is weg.



Wij willen u verzoeken om het pluspakket weer zsm aan ons pakket toe te voegen.



Alvast dank.



Met vriendelijke groeten

Leen Bronkhorst
Als je nu fox sports als gratis compleet pakket hebt zul je zelf, tegen betaling, het pluspakket moeten aanzetten.

En... als je fox sports selecteert als compleet pakket dan wordt het pluspakket inderdaad uitgeschakeld. Dit om een klant eventuele ongewenste kosten te besparen. De oplossing is dan om het zelf actief als betaalt pakket aan te zetten, waarmee je dus je toestemming geeft dat je daarvoor via je rekening betaalt.



Er kan maar één pakket het kortingspakket zijn. Jij hebt nu het fox sports pakket gekozen.

Wil je dus ook het pluspakket dan activeren tegen betaling. Via de decoder of via MijnKPN.



Wat je overigens bedoelt met "2 X" FS....

Er is sinds 23 juli nog maar één FS pakket: FS totaal met 6 zenders (221 t/m 226). Dat valt ook volledig onder KPN Compleet.



De verschillende deel-pakketten voor FS, eredivisie en international, zijn afgeschaft bij en door KPN.
Hoi @L.bronkhorst, welkom bij ons op het Forum. Als ik het goed begrijp heb je het Fox Sports pakket nu als onderdeel van Compleet en wil je het Pluspakket betaald erbij aan hebben, klopt dat? Dat scheelt je een paar euro in de maand.



Zoals PeterG al aangeeft heeft er een wijziging plaatsgevonden in het Fox Sports pakket. 🙂 Nog meer zenders.



Nu kun je het Pluspakket ook heel makkelijk aanzetten via Mijn KPN of zelfs via de afstandsbediening. Op deze pagina lees je er alles over.



Mocht je er niet uitkomen, dan wil ik uiteraard met je meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant en geboortedatum? Ik hoor dan graag als je deze hebt toegevoegd zodat ik je kan helpen.
Is het inmiddels gelukt @L.bronkhorst? Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. Wanneer ik nog kan helpen, dan hoor ik dat uiteraard graag.