Skip to main content

@KPN  Zucht  , maar weer wat foutmeldingen doorgeven , zelfde fouten als veel eerder , we geven ze alleen een andere naam. Al 8-9 maanden een zeer onbetrouwbaar IPtV kijken bij KPN.

Afgelopen donderdag storing bij live tv pauzeren , nog nooit gehad. opnieuw proberen had geen effect, ook bij ander zenders dit probleem.

Later op de avond een opname afspelen : Afspelen mislukt , niet bij 1 opname maar bij alle.

Ontvanger nog niet herstarten , straks heb ik helemaal geen ( live ) tv .

Wat later de de ontvanger herstart , geen resultaat.

Glasvezel modem + V10 herstarten , geen effect, software verwijderen : geen resultaat.

Later in de avond/ vroeg in de mogen waren alle problemen zomaar voorbij.

Vanmorgen weer: afspelen mislukt . 

Al met al is het IpTV   platform na 8-9 maanden testen bij de eindgebruiker nog steeds niet stabiel.

Wanneer zijn we nu een af van dat 2x software laden?

op alle zenders  gedurende lange tijd, herstarten had geen effect
Herstarten van glasvezel+ V10 + ontvanger geen effect
Vanmorgen bij meerdere programma's

Ik heb nog wat andere items . die later nog wel . ben er nu wel klaar mee

Ja dit alles bij de nieuwste  software versies

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@Oberon 5 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je zoveel foutmeldingen krijgt op je televisie. Zijn de problemen de laatste dagen hetzelfde gebleven?


@Rutger_

de laatste dagen geen last meer  , blijft vreemd  ik heb deze meldingen nog nooit gehad

Denk aan netwerk problemen , ontvanger herstart , ontvanger software opnieuw geïnstalleerd,

zowel het glasvezelmodem , als de V10 opnieuw opgestart en daarna de tv ontvanger.

Dat alles had die avond(en)  geen enkel resultaat , later op de avond waren er geen problemen meer.

ik heb nog niet de laatste NMC versie die tot volgende week wordt uitgerold.