Skip to main content

Wij wonen in het buitengebied en hebben problemen met de tv (stoort sinds een update van het systeem afgelopen zondag).  We hebben interactieve tv van KPN. Ik heb gebeld met de helpdesk van KPN maar helaas helpt dat maar een beetje. We hebben de experiabox gereset.

Maar nog stottert het beeld van de tv en staat deze soms stil en op de tweede tv zit vaak een balk. Ik vermoed dat dit komt omdat we in het buitengebied wonen en de update teveel vraagt van het bereik oid.

Ik kreeg een sms van KPN dat er op 7 mei a.s. werkzaamheden in onze buurt zijn t.b.v het verbeteren van het netwerk. Ik hoop dan ook dat dit helpt om deze storingen te verhelpen. Misschien kunnen we ook op een glasvezel oid aangesloten worden? oh ja ik mis ook het email adres van de klantenservice. Heel jammer deze ontbrekende service.

 

Admin: gegevensin profiel geplaatst

oh ja mijn email is********

Admin: e-mail in profiel geplaatst


Haal snel je persoonlijke gegevens weg voor er misbruik van wordt gemaakt. Zet die in je profiel!!!


hoi, nou ik mis juist het email adres van de klantenservice. bellen helpt niet. oh ja, op de tv staat HD uit.


Is de ontvanger met een kabel aangesloten op de experiabox?


Heb je al sneller internet buitengebied?


Heb je al sneller internet buitengebied?

Dat maakt voor Interactieve TV niet uit. Dat maakt alleen gebruik van de DSL bandbreedte.

Maar als er tegelijk overig internet gebruik is en er is 4G-buitengebied dan blijft er wel meer DSL over voor ITV natuurlijk.


Beste @Charlie51,

Heb je hier eens naar gekeken, misschien kom je hiervoor in aanmerking:

Snel internet in het buitengebied

Hopelijk is dit wat voor je.


helaas de kosten zijn dan 2000 euro voor ons buitengebied.


Nee u kunt gratis een 4g modem krijgen als u een husselabonnement neemt. U krijgt dan een snelheidsverhoging van max. 50MB.


helaas de kosten zijn dan 2000 euro voor ons buitengebied.

@Charlie51 waar heb je dat zien staan? 

Nee u kunt gratis een 4g modem krijgen als u een husselabonnement neemt. U krijgt dan een snelheidsverhoging van max. 50MB.

Dat klopt wat @Joep1965 zegt, dus die € 2000,- klopt niet. :relaxed:


@Dennis Schreve ik denk dat een andere partij glasvezel aan wil gaan leggen.


@Dennis Schreve ik denk dat een andere partij glasvezel aan wil gaan leggen.

Dan ben ik wel benieuwd welke bedrijf dat is, maar ik denk niet dat KPN dit heeft gezegd: Kost u € 2000,- vind het vreemd. Misschien dat @Charlie51 ons meer info kan geven. :wink:


helaas de kosten zijn dan 2000 euro voor ons buitengebied.

Met glasvezel verhoog je ook de verkoopwaarde van je huis! Nu denk je misschien niet aan verkoop, maar ooit zal je huis in verkoop gaan of moeten.