Skip to main content

Wanneer wordt de verticale gids geüpdatet??dit is echt niet te doen als je programma’s wil opnemen…. Andere topics zijn van maanden geleden, vroeg me af of er al meer bekend is?

@SylviadeG Hi Sylvia, signalen zijn altijd welkom!

Kan je iets meer details delen? Dan kan ik verder met je feedback. Gebruik je de TV+ app of bedoel je de gids op de TV-ontvanger? Welke tv-ontvanger heb je? En welke versie van de software (of van de app) gebruik je? Alle details zijn welkom.

Ik bedoel de gids op de tv ontvanger inderdaad.

ik heb van de week nieuwe ontvanger gekregen tv plus ontvanger ( klein kastje) maar nu mis ik bij de tv gids de verticale gids welke wel op de oude ontvanger zat door 2 x op gids te drukken maar hier ontbreekt waardoor het instellen voor opname op de langere termijn niet erg makkelijk meer is!

ik heb al meerdere meldingen gelezen van een aantal maanden terug en daar werd door kpn op gereageerd dat er erg veel vraag naar is en er wellicht een update zou komen… nu vraag ik me af of die er al is en of er wat aan gedaan kan worden?

Ik steun deze oproep volledig. De horizontale gids is zeker op kleinere schermen zoals telefoon en tablet totaal ongeschikt. Ook is de horizontale gids erg traag bij het scrollen. 

Dus graag weer een verticale gids beschikbaar maken. 

Dank voor de signalen! Ik kan geen beloftes doen over of en hoe snel de gids aangepast wordt, maar ik speel jullie signalen/suggesties door. Voor de laatste updates kan je onze Product Updates in de gaten houden. Daar delen we altijd de nieuwste updates voor zowel de KPN TV+ Box als voor de TV+ app.

Reageer