Skip to main content

Het valt mij op dat er de laatste tijd weinig of geen nieuwe films worden toegevoegd in het Pluspakket.

Wanneer ik bijvoorbeeld kijk in de categorie “Horror” dan zie ik dat er al vele horror films zijn verdwenen uit het Pluspakket.

Nu zijn hier slechts 3 horror films beschikbaar.

Langs deze weg dien ik hierbij een vriendelijk verzoek in of er nieuwe films in het Pluspakket kunnen worden toegevoegd.

Alvast hartelijk dank hiervoor.

Met hartelijke groeten,
Jos Parlevliet

Beste @Jos Parlevliet 

Op het Forum hebben we een topic die over het pluspakket gaat:

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Daar kun je dan ook je vragen en opmerkingen @Paul_ houdt meestal deze topic bij.

Maar het is nu nog weekend, dus er zal van de week wel een update komen. (onder voorbehoud)


@Jos Parlevliet Dan heb ik waarschijnlijk slecht nieuws voor jou. Dit pakket nemen ze volgens mij niet meer serieus. Noem het voor de gein ook weleens het Minpakket. Ze vragen er ook nog geld voor,  dat is te gek voor woorden. Heb het gelukkig gratis omdat ik compleet ben. Gaat straks snel weer over na Fox sport. Zodra de competitie weer begint


Hallo iedereen, beetje late reactie van onze kant, sorry daarvoor! Paul verwoordt het inderdaad mooi in het pluspakket topic. Dit zal een van de redenen zijn dat het pakket op dit moment wat minder gevuld is dan in het verleden. Ik geef jouw wens in ieder geval intern door, @Jos Parlevliet. Dank hiervoor!


Beste Marcia,

Dank U zeer voor uw reactie.

Ik hoop van harte dat er weer gauw vele nieuwe films in het Pluspakket komen.

Ik kijk ernaar uit!

Met vriendelijke groeten,

Jos Parlevliet