Skip to main content

Goede dag,

Heb sinds deze maand een abonnement op videoland. Via en mail van KPN de eerst drie maand gratis. Nu word het abonnement wel gefactureerd. klopt dat wel?? Of wordt dat het volgende factuur weer hersteld??

Groet.

Bart

Als het goed is, staat hetzelfde bedrag op de factuur met een min.

Misschien op pagina 2.

Anders bel, gratis, 0800-0402


Hallo @Bart Snoeijenbos Welkom hier op het KPN Forum! Hier gaan onze klanten met elkaar in gesprek over onze diensten en producten. Leden van onze community, zoals Joop2011, hebben heel veel kennis van onze producten en denken graag met je mee. Moderators, zoals ik, werken voor KPN en wij begeleiden deze gesprekken. Ook zorgen we ervoor dat informatie goed vindbaar is. 

Onze community kan je met heel veel helpen, maar bij vragen die specifiek over je factuur gaan kunnen ze je uiteraard niet helpen. In zo'n geval ben je het snelst geholpen via de klantenservice (0800-0402 of de chat via de website). Dan kan iemand direct met je meekijken. Als je liever hier wordt geholpen, kan dat ook. Dat kan echter niet direct. Vul in dat geval ook even je KPN Forumprofiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo, Ik heb nog even voor de zekerheid gekeken op de factuur maar er staat geen min voor. Wel zag ik dat er 2 x een bedrag staat voor videoland pakket € 8.99 en videolandpakket periode € 7.25.

Kan daar naar gekeken worden of kan ik daarvoor toch beter bellen??

Groet.

Bart


Wat ik zie, @Bart Snoeijenbos is dat je inderdaad de kosten voor Videoland in rekening krijgt gebracht. De verschillende bedragen hangen samen met de data: die van 7,25 is voor de periode 30 mei t/m 23 juni en de 8,99 voor de 24 juni t/m 23 juli. Je had mail gekregen met de aanbieding voor 3 maanden gratis? Want ik zie wel de bevestiging van je aanvraag, die je in de mail hebt gekregen, maar niets over de korting. Waarschijnlijk is het daar misgegaan. 


Goede dag, Ja klopt. Maar wat kan ik nu doen om die korting wel te krijgen. Want zo heb ik er niks aan. Moet ik Videoland weer uitzetten? En daarna nog een keer weer aan. Heb die mail nog wel. Heb het ook aangemeld via die mail.

Groet

Bart


Ha @Bart Snoeijenbos Lijkt me bijzonder overbodig om het uit- en aan te zetten. Daar wordt het alleen maar verwarrender van. Ik raad je aan om dit even kort te sluiten met de klantenservice via 0800-0402. Mocht je er daar niet uit komen, dan zal ik er naar kijken.Â