Skip to main content

Eind maart kreeg ik de optie om 3 maanden gratis een zender te kiezen. Heb toen gekozen voor Videoland. Nu heeft KPN wel gewoon 4,99 van m'n rekening gehaald, ik had 3 maanden gratis dus kon gratis kijken tot eind mei.

Voor de meeste is die 5 euro niet veel maar als je weinig geld heb zoals ik omdat ik arbeidsongeschikt ben heb ik elke euro hard nodig, dus is dit veel geld voor mij.

Hoop dat dit goed en snel word opgelost door KPN, want heb al vele storingen gehad sinds Telfort is overgenomen door KPN, dus tevreden, absoluut niet.

Hmm, ik zie videoland(pakket) niet genoemd bij die actie: https://www.kpn.com/thuisblijvers.htm .

Weet je zeker dat het erbij stond in MijnKPN ? (via de decoder was de actie niet).


Omdat ik vele problemen had met de decorder kreeg ik als antwoord 3 maanden gratis naar bepaalde zenders kon kijken, daar staat ook Videoland bij. Bij mijn abonnement staat dat ik nu Videoland kijk en dan 3 maanden gratis, maar wel vandaag 4,99 afgeschreven, dus vind het allemaal beetje vreemd.


Okee. Dan kan het best een kpn-moderator er even naar kijken.

Dat kan die alleen als die je gegevens heeft (om je abonnement op te zoeken).

Die gegevens kun je onder volledige privacy vermelden in je forumprofiel! (onderaan formulier op opslaan klikken)

Een kpn-moderator zal hier de komende dagen nog komen.


Welkom op ons forum @Cynthia Verdult en goed dat je aan de bel trekt.

Ik wil graag met je kijken wat er nu aan de hand is, zoals @PeterG aangeeft, zou je hiervoor je forum profiel kunnen invullen? Zodra je dat klaar heb mag je hier wel een reactie geven zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou! :mag:


Nico,

 

bedankt voor je reactie.

heb mijn forum profiel ingevuld.

hoop dat je me kunt helpen.


Top dankje!

Ik heb uiteraard direct je gegevens erbij gepakt en kom nergens op je abonnement (of factuur) Videoland tegen. Wel zie ik dat op  27 maart het Film1 pakket voor 3 maanden gratis is aangezet. Aangezien er na 27 maart nog geen factuur weer is verschenen is het nog niet mogelijk dat je dit al op een factuur terug kunt zien. Rond 22 april krijg je de volgende factuur waarop zal staan dat je Film1 3 maanden gratis hebt. Ik kan de €4,99 dan ook niet herleiden naar iets aangezien al je facturen al maanden lang op exact hetzelfde bedrag uitkomen.


Bij € 4,99 zou je eerder denken aan het opnemenpakket. Dat is die prijs per maand.


Op 15 april is er echt 4.99 afgeschreven voor Videoland. Heb het inmiddels zelf teruggeboekt.

en PeterG ik heb GEEN opnemenpakket de enigste dingen die ik heb is RTL Crime en nu dan Videoland, zojuist nogmaals nagekeken.


RTL Crime...

Pluspakket dus ook. (mogelijk gratis bij Alles in 1 i.c.m. mobiel kpn abonnement)


Gelukkig geen mobiel.

Alleen pluspakket en nu Videoland.

lezen lijkt me toch niet zo moeilijk!!!

en nog steeds GEEN antwoord op m’n vraag...


Is videoland los afgeschreven van je rekening? Dan gaat het vast om een account via videoland.nl. Dit loopt niet via ons en hier kunnen wij ook niets mee. Wij bieden videoland unlimited aan. Dit wordt verrekend via onze facturen. Maar zoals ik al aangaf heb je geen videoland unlimited via ons, maar alleen Film1 (wat je dan 3 maanden gratis hebt) en het pluspakket heb je.

 


Ik denk dat Nico gelijk heeft; zeker ook omdat het niet bij je afgenomen pakketten staat. Bij videoland.com het abonnement: Basis voor € 4,99 (dit bedrag vermeld je ook)

Bij hen was ook geen actie voor 3 maanden gratis, vandaar dat het gelijk in rekening is gebracht.
Alleen 14 dagen gratis. Daarna betaal je € 4,99 per maand. Vooruit, dus dat wordt na die eerste 14 dagen afgeschreven.

Videoland.com staat los van KPN.

 

Er zijn 2 verschillende mogelijkheden voor videoland die los van elkaar staan.

Videoland.com: 4,99 voor basisabonnement
Videolandpakket bij KPN: 8,99 (en ook via factuur kpn)