Skip to main content

Op het moment dat wij ons abonnement afsloten was er een apart kanaal voor Videoland op KPN, net als er voor Netflix is.

Nadat dit kanaal verdwenen was moesten wij noodgedwongen Videoland afnemen via KPN a € 8,99 per maand buiten ons eigen Videoland account a € 8,99 per maand.

Dit omdat Videoland bij ons zowel op de tv als de laptop en telefoon wordt bekeken en wij geen smart tv bezitten.

Ik vond het wat onhandig, en vooral belachelijk dat ik dubbele maandlasten hiervoor had, maar aangezien het bedrag voor ons te overzien is, hebben we het zo gelaten.

 

Vandaag kwamen wij thuis uit ons werk en merken dat er een update van ons televisie kastje was gedaan.

Wij zitten midden in seizoen 3 van de serie Divorce.

Op het moment dat we deze willen verder kijken zien we dat alleen de seizoenen 2 en 4 nog op KPN Videoland te zien zijn..

Seizoen 1 en 3 zijn gewoon van de 1 op andere dag verdwenen.…

Overigens staan op het losse Videoland account gewoon seizoen 1 tm 4 nog.

 

Ok, dat KPN niks kan doen aan het aanbod wat Videoland aanbiedt via hun aanbod, dat snap ik ergens nog.

Maar het feit dat er een seizoen halverwege ineens verdwijnt vind ik echt heel slordig.

Ook het feit dat wij voor KPN Videoland net zoveel betalen als voor de losse Videoland en dat terwijl het aanbod niet gelijk is vind ik wel schandalig. 

Tevens is het feit dat je niet kunt zien waar je gebleven bent, je geen kijklijst hebt en je niet een optie verder kijken hebt echt heel storend als je elke keer opnieuw uit moet zoeken bij welke aflevering van welk seizoen je ook alweer gebleven bent…

 

Nav hiervan nam ik contact op met de klantenservice, waar ik een meneer aan de telefoon kreeg die mij nou niet echt het gevoel gaf dat hij mijn klachten serieus nam.

Dit is ronduit een vervelend gevoel als je al niet blij bent met de gang van zaken.

Ik ben al zeker sinds 2006 klant bij KPN met mijn mobiele telefoon en heb inmiddels 2 mobiele abonnementen en een dure tv en internet abonnement, maar mijn ervaring van de laatste tijd valt erg tegen.

Behalve dat onze internet snelheid de laatste tijd enorm te wensen overlaat, doet KPN ook vooral erg zijn best om nieuwe klanten binnen te halen, maar is er verbazingwekkend weinig mogelijk als je als bestaande klant naar de opties vraagt nadat je contract afgelopen is.

En als je dan vervolgens bij een klacht over een service die al belachelijk op zich is dan ook nog eens onklantvriendelijk te woord wordt gestaan, dan helpt dat niet mee aan de algemene klantbeleving en daardoor is de kans dat ik mensen om ons heen aanraadt naar KPN te gaan ook steeds kleiner. 

 

KPN, doe iets aan jullie klantvriendelijkheid voor bestaande klanten, en doe vooral iets aan jullie belachelijke Videoland opties.…

 

*Admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Esmee Jansen . Wat jammer dat je deze ervaring hebt. 

Ik begrijp dat seizoen 1 en 3 zomaar zijn verdwenen? Soms gaat er iets aan onze kant mis. Ik kan dat voor je navragen, als je dat wenst. 

 


Het is een zootje.

Online (KPN ITV) is alleen afl. 7 van seizoen 4 nog te krijgen.

Serie 2 en 3 staan er leeg op.

Serie 1 is helemaal niet te selecteren.

https://tv.kpn.com/details/GROUP_OF_BUNDLES/5097998

Waarom heb je trouwens niet een Chromecast aangeschaft? Als je tenminste 2 HDMI aansluitingen op je tv hebt. 1 voor de KPN en 1 voor de Chromecast.
Met Chromecast kun je videoland punt com (en de apps) gewoon naar de tv streamen. Is slechts éénmalige uitgave; tegen nu elke maar 8,99 EXTRA (en dus dubbel betalen voor videoland).


Ik heb onze content bewakers gemaild met de vraag wat hier misgaat. Ik laat weten wat de uitkomst is, zodra ik antwoord heb.


Kost kennelijk veel moeite.

Online (gekeken via tv.kpn.com) ontbreken vrijwel álle afleveringen. Welk seizoen je ook aanklikt; het blijft alleen aflevering 7 (van welk seizoen die dan is….).

https://tv.kpn.com/details/GROUP_OF_BUNDLES/5097998 .

Via de decoder lijkt me nu wel alles aanwezig van Divorce. (seizoen 1, 2, 3 en 4)


Speelt het probleem nog steeds?


Erwin, online kom ik, nog steeds, niet verder dan de afleveringen van seizoen 1. (ongeacht keuze seizoen blijven het die afleveringen).

Via de decoder stond alles er op 16 juli. Zie mijn vorige bericht. Nu niet nogmaals gecheckt.