Skip to main content

Gisteren verhuisd, vandaag de monteur langs. Bij vertrek nieuwe handbediening gekregen met naam KPN. Ik ben wat slecht horend dus wil het volume wat hoger: volumeregelaar geblokkeerd.

Icoontje met pijltje voor ingang, 5 seconden ingedrukt en tegelijkertijd mijn code 3 ( voor Sony) ingetoetst. Er gebeurt niets. volume blijft geblokkeerd.

Wat nu, ben een behoorlijke digibeet.

 

@Dordogne Brandt er geen rood lampje ( zie rode pijl hieronder) ? Zie ook punt 3 hieronder !

 

 Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode /SONY = 3] in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

Stap 3. Druk op de FastForWard-knop (FFWD).


@Dordogne 

Werkt het volume wel als je de originele AB van de tv gebruikt? 


De verhuizers hebben ingepakt en er een behoorlijke janboel van gemaakt. Alles lukraak ingepakt. Goddank kon ik de computer redden. Weet niet in welke doos de oude handbediening zit. Waarom moet er zonodig weer een nieuwe met KPN logo. Flauwekul eproductie van meer afval, Vanmorgen deed de monteur het en had ik weinig volume. Nu helemaal niet meer. Ik heb veel en lang doorgeleerd maar niet hiervoor.

De tip van Hans aan zet werkte niet.  Groet Dordogne,


De verhuizers hebben ingepakt en er een behoorlijke janboel van gemaakt. Alles lukraak ingepakt. Goddank kon ik de computer redden. Weet niet in welke doos de oude handbediening zit. Waarom moet er zo nodig weer een nieuwe met KPN logo. Flauwekul productie van meer afval, Vanmorgen deed de monteur het en had ik weinig volume. Nu helemaal niet meer. Ik heb veel en lang doorgeleerd maar niet hiervoor.

De tip van Hans aan zet werkte niet.  Groet Dordogne,

 

 

Ten eerste waarom zoveel witruimte?

 

Maar, werkt het volume wel met de originele afstandsbediening van de televisie? 

 

Verder begrijp ik je opmerking niet.

Elk bedrijf mag toch zijn eigen logo ergens op zetten?

En die veranderen inderdaad om de zoveel jaar. (dat is bij elk bedrijf, provider, etc. zo)

Wat bedoel je met “flauwekul productie van meer afval”? Mij ontgaat de reden van deze opmerking. 

 

En KPN heeft meerdere modellen KPN tv decoders.

Om de zoveel jaar komt er een nieuwe en bij sommige modellen zit een andere afstandsbediening.

Zie ook hier.  En klik op de afstandsbediening die je hebt.

 

Wat ook bij je televisie mogelijk is, is dat hij op mute staat. 😉


Hoi @Dordogne, welkom bij ons op het forum. Wat een rare melding dat het volume is geblokkeerd. Dat is geen melding van onze tv-ontvanger, het volume blijft via het tv toestel zelf gaan. Net als Joop ben ik ook benieuwd wat het volume doet als je het met de originele afstandsbediening van Sony probeert. Heb je dat al kunnen testen?