Skip to main content

Ik heb op 3 maart een mail gehad  over voordeel voor thuisblijvers. Hier heb ik gekozen voor ESPN Compleet pakket, 3 maanden gratis. Nu heb ik dit pakket geactiveerd, maar de kosten per maand zijn €12.99. Hoe kan dit?

Ik heb op 3 maart een mail gehad  over voordeel voor thuisblijvers. Hier heb ik gekozen voor ESPN Compleet pakket, 3 maanden gratis. Nu heb ik dit pakket geactiveerd, maar de kosten per maand zijn €12.99. Hoe kan dit?

 

Ja, dezelfde vraag. Zelf heb ik nog niet op ‘bevestiging’ gedrukt omdat ik het niet helemaal vertrouw. Ik zie nergens de bevestiging dat de eerste drie maanden gratis zijn, alleen de mededeling dat het abonnement (ESPN) € 12,99 p/m gaat kosten. Dus hoe zit dit met het ‘Voordeel voor Thuisblijvers’


Zelfde hier… ik koop vaak een losse wedstrijd. Ik denk nu kan ik mooi voetbal kijken 3 maanden, maar ik zou ook moeten betalen.

Ik wilde nog zeggen misschien is de post sneller dan de actie, op je account maar ik lees dat @JeaBer 3 weken terug de mail al kreeg…….

Ben benieuwd naar het antwoord 🙂 '’U bent al bij ons binnen, ...uhh ik bedoel klant..'’ :wink:


Hoi @JeaBer . Welkom op het forum.

Dit wil ik graag even onderzoeken. Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?


Hoi @JeaBer . Welkom op het forum.

Dit wil ik graag even onderzoeken. Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?

Kan je ook onderzoek doen naar onze situatie?

(profiel aangevuld met klantnr. en adres.)


Profiel is aangevuld.


Voor iedereen: De aanbieding is legitiem. Bij sommige klanten lijkt het met de korting niet helemaal goed te gaan en ik heb zojuist van @JeaBer  de gegevens doorgegeven aan een team die dit gaat uitzoeken.  Ik kom hier z.s.m. op terug.

 

Hoi @JeaBer . Even voor mijn beeld: Je kreeg de aanbieding en vervolgens kon via een aparte pagina in MijnKPN een keuze maken. Dat klopt toch?

Heb jij deze stappen gevolgd? (of heb je los het zenderpakket aangezet?)

 

 


Ik heb alle stappen doorlopen maar helaas werkt het niet.


Het lijkt er op dat het bij jou mislukt is, @JeaBer .  Laten we dit even netjes oplossen. Ik stuur je een privébericht. 


@Double_UK @MKem  : Van jullie begrijp ik dat je het actie aanbod kreeg. Je volgde de link. Kon je toen ook inloggen in MijnKPN? Zo ja, heb je een screenshot van wat je daarna te zien krijgt? 


@Double_UK @MKem  : Van jullie begrijp ik dat je het actie aanbod kreeg. Je volgde de link. Kon je toen ook inloggen in MijnKPN? Zo ja, heb je een screenshot van wat je daarna te zien krijgt? 

Hallo Erwin,

 

Zojuist weer ingelogd. En deze keer kreeg ik WEL de mogelijkheid voor de gratis aanbieding. Bedankt voor het aansturen van je team!


@Double_UK : Dat klinkt goed. Als er toch nog eigenaardige dingen gebeuren, laat het mij weten.


@Erwin_ 

op het scherm overzicht laat hij de betaalde factureren zien en links probeert er iets te laden maar komt niet zichtbaar. 

 


@Erwin_

op het scherm overzicht laat hij de betaalde factureren zien en links probeert er iets te laden maar komt niet zichtbaar. 

 

Dat is eigenlijk al een hele tijd zo. Ik kan me niet herinneren dat er ooit iets is ingeladen en dacht altijd dat het een bug was.


Ik zit niet dagelijks naar mijn betaalde facturen te kijken @Double_UK :yum: ik geloof je meteen.

Waar kon jij nu uiteindelijk de actie bevestigen?? Dat is de vraag 🙋‍♂️ 


Ik zit niet dagelijks naar mijn betaalde facturen te kijken @Double_UK :yum: ik geloof je meteen.

Waar kon jij nu uiteindelijk de actie bevestigen?? Dat is de vraag 🙋‍♂️ 

De eerste keer, ruim een week geleden toen ik de voucher/folder via de post kreeg had ik ingelogd maar had ik hetzelfde probleem dat bij het doorklikken ik weer in een ‘gewone’ omgeving kwam waar ik moest betalen voor een sportpakket. Maar enkele dagen geleden kon in ineens - terwijl ik niks anders deed dan de vorige keer - wel kiezen voor de gratis (‘voor 3 maanden’) kijkperiode. Dus misschien nog maar eens een keer helemaal uitloggen. En dan via kpn.com/thuisblijvers nogmaals de route doorlopen. Succes!


@MKem . Zal ik een poging doen om die actie te activeren? Zo ja, welk zenderpakket moet ik voor je aanvragen?

(wil je in dat geval ook even je profiel aanvullen)


@Erwin_  als het kan en mag het ESPN voetbalpakket. 
 

Ik heb mijn profiel zover mogelijk aangevuld. 
 

Hopelijk lukt het en bedankt voor jullie/jou hulp! 
 


@MKem . Het lijkt gelukt. Je krijgt een bevestiging per mail en het zou vandaag moeten gaan werken. 

Mocht er toch iets geks gebeuren sta ik uiteraard garant voor de kosten. 


@Erwin_ 

de mails komen binnen! Ik zal vanavond kijken of het werkt.

Super bedankt voor je hulp!! 
Fijne dag 👋 


Hoi Erwin,

Op mijn KPN staat nog steeds de ESPN  met het volledige bedrag. Moet ik nu nog iets ondernemen om dit naar gratis pakket te krijgen? Anders stop ik met het abonnement. 

 

Gr Jeaber


Hoi @JeaBer . Zoals afgesproken krijg je van mij 3 maanden ESPN vergoed omdat bij jou die korting niet goed werkt. Het is zaak dat je zelf even bijhoud hoe lang je dit pakket hebt. Als de 3 maanden om zijn, kun je het simpelweg uitzetten. Je krijgt op korte termijn dus het totaal van drie maanden ESPN op je factuur gecrediteerd. 


Beste Erwin,

Het lukt mij helaas ook niet om de actie voor thuisblijvers te activeren. Ik heb alle stappen doorlopen en ik krijg alleen de betaalde zenders te zien. Kunt u mij helpen?


Hoi @Celie . Je hebt dus de mail/brief gehad maar je kunt het niet activeren via de link? Zo ja, kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Welk zenderpakket moet ik voor je activeren?


Hoi Erwin,

Ik heb het profiel aangevuld. Het staat op naam van mijn vriend Coen Braam.  Klopt het dat je 1 zender met deze actie voor 3 maanden kunt aanzetten? Kan je in die 3 maanden nog switchen van zender?Wij zouden in eerste instantie graag espn willen aanzetten. Alvast heel erg bedankt voor uw hulp.


@Celie : Het is eenmalig. Dus je kunt niet wisselen. Zal ik ESPN voor je aanzetten? (je moet er dan wel zelf om denken om het na drie maanden zelf uit te zetten)