Ben al een week bezig om nieuwe tv ontvangers te krijgen wegens het vastlopen bij gebruik van de apps van Videoland en Netflix.
Na meerdere toezeggingen van verschillende medewerkers nog steeds niets ontvangen, dus maar weer contact opgenomen met Kpn.
Een vriendelijke dame stond mij te woord en ging hulp vragen bij een collega. Na 10 minuten wachten wist zij te vertellen dat de ontvangers waren doorgemeten en er geen probleem geconstateerd was op beide ontvangers. Daar is dus hetgeen waar de schoen wringt, want ik had dus om Kpn te testen 1 van de ontvangers losgekoppeld van stroom en internet.Das lastig doormeten joh...de dame hiermee geconfronteerd en ging gelijk in contact met de meneer van het doormeten en wat denk je...je verwacht het niet...er wordt morgen gelijk 1 nieuwe ontvangers geleverd...helaas geen 2 want kan niet tegelijk in het systeem van Kpn.
Als ik ergen een hekel heb als klant van Kpn ...al 26 jaar....is dat ik voorgelogen wordt…
Naam van desbetreffende persoon is bij mij bekend en wil via deze weg graag een officiële klacht indienen.
D.de VriesÂ