Skip to main content

Ben al een week bezig om nieuwe tv ontvangers te krijgen wegens het vastlopen bij gebruik van de apps van Videoland en Netflix.

Na meerdere toezeggingen van verschillende medewerkers nog steeds niets ontvangen, dus maar weer contact opgenomen met Kpn.

Een vriendelijke dame stond mij te woord en ging hulp vragen bij een collega. Na 10 minuten wachten wist zij te vertellen dat de ontvangers waren doorgemeten en er geen probleem geconstateerd was op beide ontvangers. Daar is dus hetgeen waar de schoen wringt, want ik had dus om Kpn te testen 1 van de ontvangers losgekoppeld van stroom en internet.Das lastig doormeten joh...de dame hiermee geconfronteerd en ging gelijk in contact met de meneer van het doormeten en wat denk je...je verwacht het niet...er wordt morgen gelijk 1 nieuwe ontvangers geleverd...helaas geen 2 want kan niet tegelijk in het systeem van Kpn.

Als ik ergen een hekel heb als klant van Kpn ...al 26 jaar....is dat ik voorgelogen wordt…

Naam van desbetreffende persoon is bij mij bekend en wil via deze weg graag een officiële klacht indienen.

D.de Vries 

@D de Vries Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je problemen ervaart met het gebruik van Videoland en Netflix. Kan het zijn dat je al heel lang dezelfde tv ontvangers hebt? 

Mocht je willen controleren of je apparatuur geschikt is om Netflix te kijken kun je dat hier doen. 

Dan voor wat betreft de situatie met mijn collega. Het zou kunnen zijn dat mijn collega toch op dat moment de juiste informatie gaf.

Als de tv-ontvanger namelijk in het afgelopen uur online geweest krijgen wij de gegevens van het afgelopen uur.

Dit kan er dus voor zorgen dat een tv ontvanger die niet aan de stroom zit, toch als actief gezien wordt door ons systeem. 

Hoe is de situatie op dit moment? Lukt het met de nieuwe ontvanger inderdaad om beter Netflix en Videoland te kijken? 

Mocht je overigens alsnog een klacht willen indienen dan ben je hier uiteraard vrij in. Dat kan alleen niet via het forum. Mocht je dit willen doen kan dat via deze weg. 


@D de Vries 

Welke KPN tv ontvanger heb je momenteel?

Hoe is deze met de Experiabox (KPN router modem) verbonden? 

 

P.S.

Heb je een smart tv?

Dan kan je de streamingdiensten meestal daarop (met de ab van de tv) op kijken (wij doen dat altijd zo).😉


@D de Vries Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je problemen ervaart met het gebruik van Videoland en Netflix. Kan het zijn dat je al heel lang dezelfde tv ontvangers hebt? 

Mocht je willen controleren of je apparatuur geschikt is om Netflix te kijken kun je dat hier doen. 

Dan voor wat betreft de situatie met mijn collega. Het zou kunnen zijn dat mijn collega toch op dat moment de juiste informatie gaf.

Als de tv-ontvanger namelijk in het afgelopen uur online geweest krijgen wij de gegevens van het afgelopen uur.

Dit kan er dus voor zorgen dat een tv ontvanger die niet aan de stroom zit, toch als actief gezien wordt door ons systeem. 

Hoe is de situatie op dit moment? Lukt het met de nieuwe ontvanger inderdaad om beter Netflix en Videoland te kijken? 

Mocht je overigens alsnog een klacht willen indienen dan ben je hier uiteraard vrij in. Dat kan alleen niet via het forum. Mocht je dit willen doen kan dat via deze weg. 

De tv ontvanger was om 13.15 losgekoppeld en de meting was om 17.00 en het apparaat was nog steeds losgekoppeld van alles.…

Beneden een nieuw type HMB2260 gekregen en hier nog geen last mee gehad...boven bij de 2e ontvanger na nieuwe  installatie software ed...is het tot nu toe stabiel...


@D de Vries

Welke KPN tv ontvanger heb je momenteel?

Hoe is deze met de Experiabox (KPN router modem) verbonden? 

 

P.S.

Heb je een smart tv?

Dan kan je de streamingdiensten meestal daarop (met de ab van de tv) op kijken (wij doen dat altijd zo).😉

HMB 2260 nu...en alles bekabeld aangesloten .alles draait op een 100 mbit lijn....dus geen glasvezel eWas het maar zo'n feest]Verder een TP link systeem van Home Deco ernaast draaiende om mijn zoon op zolder te kunnen laten gamen ed…

 


@D de Vries 

Ondersteund de TP link IPGM snooping?

Dat is namelijk heel erg belangrijk i.v.m. IPTV.

 

Home Deco zegt mij niets.