Skip to main content

Hallo KPN iTV Team,

Als wij vooruitspoelen, ongeacht op welke snelheid, in een opname of bij uitgesteld kijken, dan valt ons op dat de iTV ontvanger niet start met afspelen op de plek waar wij op Play hebben gedrukt.

Als wij bijvoorbeeld een reclame doorspoelen en op play drukken als de reclame voorbij is, dan merken wij dat de ontvanger terugspringt en we toch de laatste twee reclames als nog moeten kijken. Reclame is hier ter illustratie, dit gebeurd ook als we willekeurig spoelen in een programma.

Het wisselt enigszins hoe ver de opname terugspringt, maar in de recht wel zeker 1 minuut, vaak ook meer.

WIj zien dit op alle drie de Arris VIPS die we in huis hebben en ik verneem ook van andere KPN iTV gebruikers dat zij dit probleem ervaren.

Kan dit eens onderzocht en bij voorkeur opgelost worden?

Bedankt,

Groet, MarRei 

Hoi MarRei, van harte welkom op ons forum! 

 

Het is natuurlijk erg lastig als je vooruit spoelt en het programma niet direct begint waar je weer op play drukt. Het kan inderdaad voorkomen en daar hebben we vooralsnog geen oplossing voor, ben ik bang. De ontvanger haalt het programma van het netwerk, en daar kan soms iets vertraging in zitten. Uiteraard zitten de ontwikkelaars niet stil en ik hoop dan ook dat ze er in de toekomst een oplossing voor vinden!


We zijn nu 3 jaar verder en ik heb dat probleem ook? Hebben de ontwikkelaars toch stilgezeten🤣.

 

het is vrij irritant namelijk. Je bent langer bezig met heen en weer spoelen dan dat de reclame duurt…


Dit zal op het Linux / Accenture platform met de Arris en Arcadyan ontvangers ook niet veranderen lijkt mij. @Ray2607 .

Hoe '’harder'’ je spoelt hoe meer ie verspringt helaas.

Je bent langer bezig met heen en weer spoelen dan dat de reclame duurt…

Als je een opname kijkt kan je de reclame beter overslaan dan doorspoelen. Toets bijvoorbeeld 8 0 0 en dan de vooruitspoelknop. Je springt dan in één keer 8 minuten vooruit. ( 7 3 0 bijvoorbeeld voor 7,5 minuten).


Reageer