Skip to main content

Waar is de onderstaande melding goed voor?

Heb ik nu gewonnen? :wink:

Is dat niet gewoon reclame? 


Goeie winst toch! iig een bord eten voor vanavond :sweat_smile:

 

Wij hebben tijdens de start van 2021 weer 1/3e deel van ons aangekochte oudjaarsslot terug gewonnen :joy:

En die stomme postcodeloterij viel 51km te ver weg :disappointed_relieved:


@wjb waar heb je die melding precies gevonden? Is het alleen een plaatje of een werkende knop?


@wjb waar heb je die melding precies gevonden? Is het alleen een plaatje of een werkende knop?

In de iTV app (Android) door te klikken op "Over deze applicatie".

Het is alleen een melding, je kunt er verder niets mee.


@wjb Dan zal vanavond de pizzakoerier van KPN bij jou aan de deur staan. En ik verwacht hem hier ook want ook ik heb die pizza gevonden. @Bram_ en @Marcia_  moet ik nu de adresgegevens in mijn profiel invullen? :grin:


@wjb Dan zal vanavond de pizzakoerier van KPN bij jou aan de deur staan. En ik verwacht hem hier ook want ook ik heb die pizza gevonden. @Bram_ en @Marcia_  moet ik nu de adresgegevens in mijn profiel invullen? :grin:

Ik heb er ook op geklikt net. Ik heb ook wel zin in pizza namelijk!


Er gaat niets boven een zelf gemaakte pizza zonder kaas en rijkelijk "gevuld" met tonijn, kastanjechampignons, tomaat, paprika mais en ansjovis.


@wjb eerst komt, eerst maalt. Je bent de eerste die dit bij ons heeft gemeld en om die reden heb je een pizza gewonnen. Wat had je er graag als topping op willen hebben?

*Edit: bovenstaand bericht was nog niet ingeladen op het moment van plaatsen van dit bericht. 


KAAS = LIFE !!!! :hugging:


KAAS = HORROR !!!! :confounded:

Bron

Ook mijn zoon is algeheel kaasonthouder.

Mijn vrouw en dochters zijn verzot op kaas.

Dat genen een rol spelen lijkt dan ook zeer aannemelijk.


@wjb ik heb op thuisbezorgd gekeken maar kan geen zaak in de buurt van je vinden waar de garantie is dat je pizza volledig thuisgemaakt is. Zou je me een PB kunnen sturen met een alternatief?


@Bram_, Ik waardeer het gebaar, maar je hoeft je echt geen moeite te doen om mij een pizza te sturen. Ik was oprecht verbaasd over die melding en dacht dat het wel onderdeel is/geweest zou zijn van een "escape room".

Ik ben al bevoorrecht genoeg met een goedwerkende internet verbinding en vrijwel geen problemen met TV kijken.

Er zijn dingen waar je me wel heel blij mee kunt maken zoals punt 1 van de Goede voornemens 2021.

Mijn geste zou dan ook zijn om die pizza naar de productowner van de iTV app te sturen met het vriendelijke verzoek om deze pizza te verorberen tijdens een brainstormsessie met collega's over het benaderbaar maken van de HD-"Glas" opnames binnen de iTV app.


😱🎉😋


 

Ik heb de melding ook gevonden op mijn Android tablet.

Krijgt iedereen een pizza die de melding vindt, of gaat het er om wie het als eerste meldt? 


@Anneke-Anna Ik heb navraag gedaan over deze melding en ben in afwachting van een reactie daarop. Zodra ik die reactie heb laat ik meer weten. Ik wil niet uitgaan van een actie waarbij een prijs wordt weggegeven. Ik vermoed dat het gaat om een zogenaamde “easter egg”. Daarbij is het wel zo dat we het na overleg een leuk gebaar vonden om de eerste vinder toch een pizza te sturen. 


@Bram_ Ik koop de :pizza: zelf wel joh, geen probleem ;-)


Ik had ook niet het idee dat iemand bezwaar zou maken. :wink: Maar ik ben persoonlijk wel nieuwsgierig waar dit vandaan komt. Ik laat het weten als ik meer hoor. 


Waar is de onderstaande melding goed voor?

Heb ik nu gewonnen? :wink:

 


Wow, zelfs een ander pizzapuntje ... ik vraag me af of er nog meer zijn. :wink:


 


Poeh, moet er niet aan denken….
Een pizza staat bij mij boven aan de lijst van dingen die ik absoluut niet moet.
De gedacht alleen al...