Skip to main content

waarom kunnen wij bij kpn Arte alleen in het Duits ontvangen, terwijl deze programma's 2 talig worden uitgezonden in duits en frans ?

C’est quand même incroyable!!!

Omdat je bij KPN maar één geluidsspoor bij elke zender heb. Meerdere geluidssporen wordt niet ondersteund. Vind ik zelf ook heel jammer, maar zo werkt het nu eenmaal bij KPN.


waarom kunnen wij bij kpn Arte alleen in het Duits ontvangen, terwijl deze programma's 2 talig worden uitgezonden in duits en frans ?

C’est quand même incroyable!!!

Hallo @MaryCasa , als je de ondertiteling activeert, lees je het alsnog in het Frans


Het was jaren geleden wel mogelijk, dan wel niet officieel.

 

ARTE live pauzeren 5 sec. en daarna weer op play klikken en hoppakee gaat de uitzending verder op z’n frans!

Gr. Dex D.


Het was jaren geleden wel mogelijk, dan wel niet officieel.

 

ARTE live pauzeren 5 sec. en daarna weer op play klikken en hoppakee gaat de uitzending verder op z’n frans!

Gr. Dex D.

Dat werkt nu niet meer, blijkbaar,net geprobeerd en een Duitstalige uitzending werd nu ook niet in het Frans ondertiteld, hangt blijkbaar van het soort uitzending af.

 


Hoi @MaryCasa . Ik kan hier helaas weinig aan toevoegen. We bieden die functionaliteit niet. Bij mijn weten staat het ook niet op de lijst van eventuele nieuwe functies. :-(