Skip to main content

Goededag, ik heb internet, tv (hussle) en mobiel van KPN, allemaal gelinkt aan mijn account.

 

bij extra pakketten geeft de site aan dat het plus pakket gratis is, bij selecteren en plaatsen in winkelmandje staat er opeens dat er €6,99 extra betaald moet worden.

 

wat gaat er fout, wat is er niet goed ingesteld?

 

mvg Maurits

Heb je momenteel het pluspakket al? Dat zijn deze zenders.

Het pluspakket hoort automatisch aan te staan, en dus gratis, met de combinatie Hussel thuis en mobiel abonnement kpn.


Het pluspakket hoort automatisch aan te staan, ...

Is dat zo? Je moet toch nog altijd het pluspakket zelf aan zetten?


Het pluspakket hoort automatisch aan te staan, ...

Is dat zo? Je moet toch nog altijd het pluspakket zelf aan zetten?

Ik heb het nog nooit aangezet en toch heb ik het altijd al gehad.


Geen quotes uit hun verband halen nu, @wjb . Dat is alleen maar verwarrend voor de vraagsteller. Dus nogmaals:

Het pluspakket hoort automatisch aan te staan, en dus gratis, met de combinatie Hussel thuis en mobiel abonnement kpn.


Geen quotes uit hun verband halen nu, @wjb . Dus nogmaals:

Het pluspakket hoort automatisch aan te staan, en dus gratis, met de combinatie Hussel thuis en mobiel abonnement kpn.

Ik trek geen quotes uit het verband, ik quote echter maar een deel immers ik begrijp dat @mauritsje het Pluspakket aan een bestaand Internet & TV abonnement wil toevoegen en volgens mij is het dan altijd zo dat je deze handmatig toe moet voegen.

Of is het soms zo dat als je jouw KPN mobiel abonnement aan jouw KPN ID koppelt dat dan het Pluspakket automatisch aan het Internet & TV abonnement toegevoegd wordt?


wjb schrijft: Of is het soms zo dat als je jouw KPN mobiel abonnement aan jouw KPN ID koppelt dat dan het Pluspakket automatisch aan het Internet & TV abonnement toegevoegd wordt?

Dat zou wel het geval moeten zijn inderdaad.

Bij een Ai1 of internet&tv abo wordt het plus pakket aangezet en kan je zelf switchen naar espn

Bij Hussel is het alleen pluspakket; aut. icm mobiel abo


wjb schrijft: Of is het soms zo dat als je jouw KPN mobiel abonnement aan jouw KPN ID koppelt dat dan het Pluspakket automatisch aan het Internet & TV abonnement toegevoegd wordt?

Dat zou wel het geval moeten zijn inderdaad.

Weet je dat zeker immers waarom zou @mauritsje dit dan handmatig moeten doen als deze automatisch al toegevoegd zou moeten zijn?


Ja, dat is inderdaad de vraag. (niet direct de vraag van TS, maar “de vraag”)

Ik kreeg, toen het ingevoerd werd, 'gewoon' pluspakket erbij. Wat ik toen wijzigde naar espn in mijn Ai1 abo.


Heb je momenteel het pluspakket al? Dat zijn deze zenders.

Het pluspakket hoort automatisch aan te staan, en dus gratis, met de combinatie Hussel thuis en mobiel abonnement kpn.

Nee, helaas staan deze dus niet in mijn zenderlijst.


Heb je momenteel het pluspakket al? Dat zijn deze zenders.

Het pluspakket hoort automatisch aan te staan, en dus gratis, met de combinatie Hussel thuis en mobiel abonnement kpn.

Nee, helaas staan deze dus niet in mijn zenderlijst.

 

Ik begrijp dat u KPN hussel en KPN mobiel heeft?

Heeft u dat ook in MIJNKPN samen gekoppeld?

 

Vul (als u dat nog niet gedaan heeft) uw profiel gegevens zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor u nakijken.


Heb je momenteel het pluspakket al? Dat zijn deze zenders.

Het pluspakket hoort automatisch aan te staan, en dus gratis, met de combinatie Hussel thuis en mobiel abonnement kpn.

Nee, helaas staan deze dus niet in mijn zenderlijst.

 

Ik begrijp dat u KPN hussel en KPN mobiel heeft?

Heeft u dat ook in MIJNKPN samen gekoppeld?

 

Vul (als u dat nog niet gedaan heeft) uw profiel gegevens zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor u nakijken.

Ik heb mijn profiel net aangevuld met alle info, ik vermoed dat je bedoelt dat zowel mijn GSM abo als mijn internet/tv abo in mijnkpn onder producten staan? dat is zo.


Het lijkt erop dat je nog niet was aangemeld bent voor Husselvoordelen, @mauritsje. Maar ik zie ook dat dit inmiddels gelukt is! Veel kijk plezier gewenst :)