Hoi waarom krijg ik op de laptop ineens een fout code 3016 ???
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt koorspronkelijke topic]
Wat irritant dat je deze melding krijgt. Wat je zou kunnen proberen is om de cookies in de browser eens te verwijderen.
Mocht je Google Chrome gebruiken dan vind je hier hoe je dat doet. Zou je mij kunnen laten weten of je hierna nog een foutmelding krijgt?
Je bent niet de enige. Alleen ik krijg het in de browsers op de telefoon. (via de app werkt het wel alleen is dan niet alles beschikbaar)
Geen idee hoe je cookies wist in de Samsung browser en Google Chrome op de telefoon.
Ik zie dat
Zodra ik meer info heb zal ik het hier ook delen!
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds 2 weken. Zowel in Google Chrome als in Microsoft Edge.
Cookies verwijderen geeft geen verbetering. Ik kan ca. 2 minuten kijken en dan komt de foutcode.
Is er al een oplossing?
Erg irritant dat je dit probleem hebt. Op dit moment is er helaas nog geen oplossing.
In een ander topic van Peter zegt
Hey
Het zijn er niet ontzettend veel, maar we zien meer signalen voorbij komen over deze foutmelding. Het is in onderzoek bij onze Technische Dienst, het gaat alleen helaas niet vlug. De situaties en momenten waarop de foutmelding voorbij komt lijken veel uiteen te lopen, wat het onderzoek niet gemakkelijker maakt. Ze kunnen het ook heel slecht reproduceren, wat ook niet aan de oplossing bijdraagt. Ga er daarom maar vanuit dat 't nog even duurt voor de foutmelding verdwenen is. We zitten er bovenop. Als ik nieuws heb of als ik meer informatie nodig heb, laat ik het weten
Voorlopig is het dus helaas nog afwachten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.