Skip to main content

Waarom werkt de “vanaf begin” keuze in zowel de app als ook bij de decoder niet zoals het hoort.

In de app begint ie ergens in de eerste minuten en kan je ook met het bolletje niet naar 0 seconde schuiven. (Schiet weer naar de eerste stand terug)

Decoder “groene” knop keuze begint of eerder of veel later. en moet je het begin opzoeken.

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Of begrijp ik het goed dat het via de KPN tv app doet?

Want je hebt het over app en over decoder.

Beide werken niet goed.

Heb een ARRIS decoder vaste bekabeling en de IOS tv app versie 08.57.03

Hoi ​@Nobody-999. Welkom op de community! Wat vervelend dat je dit gebeurd op de ontvanger en ook in de app. Heeft dit eerder wel goed gewerkt? Wat soms kan helpen is het resetten van de tv-ontvanger. Heb je dit al eens gedaan?

Dank je wel,

Ja allemaal geprobeerd. (Reset, laatste versie geladen etc, etc.)
Denk dat andere mensen hier toch ook last van hebben.

BTW

Als ik op een laptop kijk naar tv.kpn.com heb ik precies het zelde probleem

Zelf heb ik er minder last van. Maar... 

Zie ook dit topic. Zelfde. Zie ook m'n laatste bijdrage. 

Lijkt erop dat de achterkant van KPN TV niet goed het startpunt vastlegt.
En dus hebben alle TV’s en app’s er last van.
@ KPN\; ik zou zeggen doe er wat aan!

In het topic wat ​@PeterG deelt is dit probleem inderdaad al doorgezet. Ik ga even informeren hoe dit is afgelopen. Zodra ik een antwoord heb kom ik hierop terug. 

Nou Vikash. Het werkt nog steeds niet goed. TV+, Smart-tv app.

@PeterG Dit probleem is bekend, we hebben het al een paar dagen geleden intern doorgegeven. Het enige wat we tot nu toe hebben gehoord, is dat het een lastig probleem is. We hebben gevraagd of er een prognose gegeven kan worden. We hopen daar snel een antwoord op te krijgen.

Waarom werkt het bij Ziggo wel goed?

Volgens mij hebben jullie een probleem om het startpunt van een programma goed vast te leggen.

Dan is het logisch dat alle media die daar op inhaken last van hebben. Of is er een belang om reclame te laten zien?

Reageer