Skip to main content

Al enige tijd merk ik dat als ik de rode REC knop indruk steeds het hele programma vanaf het begin wordt opgenomen. Voorheen was dit niet het geval en werd slechts het gedeelte opgenomen vanaf het moment dat de knop werd ingedrukt. Ik vind dit niet zo leuk want soms moet ik even stoppen met kijken om mijn hond uit te laten. Voorheen drukte ik de REC knop dan in en als ik terug kwam keek ik het programma gelijk verder....

Heel veel mensen wilden dit juist wel zo. En Ziggo doet dit ook zo. Daarom heeft KPN het aangepast. U moet nu gewoon ff doorspoelen...


@GerardM55 Hoi Gerard, zoals Nick al vertelt was dit inderdaad een veelgehoorde wens van veel klanten. 

Ik hoop dat het went, en het voordeel is dat je een stukje terug kunt kijken, als je even weg moet óf er uit gaat om te lopen met de hond :) 


@Alexandra van KPN, Zou het een idee zijn om bij zo'n opname direct vast te leggen tot waar deze al gekeken is (het tijdstip dat de opname gestart is) zodat je eenvoudig verder kunt kijken. Dan sla je dus twee vliegen in één klap. Mensen die de opname helemaal willen kijken kiezen voor "Kijken vanaf begin" terwijl abonnees als @GerardM55 dan kunnen kiezen voor "Verder kijken".


@Alexandra van KPN, Zou het een idee zijn om bij zo'n opname direct vast te leggen tot waar deze al gekeken is (het tijdstip dat de opname gestart is) zodat je eenvoudig verder kunt kijken. Dan sla je dus twee vliegen in één klap. Mensen die de opname helemaal willen kijken kiezen voor "Kijken vanaf begin" terwijl abonnees als @GerardM55 dan kunnen kiezen voor "Verder kijken".

@wjb Ik vind het een goed idee. Ik heb geen idee hoe makkelijk of moeilijk dat in te passen is (en of het kan), ik neem het mee. Hopelijk kan dat in een toekomstige update worden meegenomen. 

Oh ja, extra suggestie @GerardM55; je kunt er intussen ook voor kiezen om het programma dat je kijkt live te pauzeren. Dan kan je later gewoon weer verder waar je gebleven was, zo gauw je terug bent van wandelen met de hond. Misschien werkt dat als alternatief op het opnemen en dan doorspoelen.


Ik doe het zo.

Neem alles op wat ik wil kijken. Vervolgens kijk ik de opname, Dat kan al tijdens de uitzending. 

Als je afspelen even stopt wordt het punt wel onthouden. 


Reageer