Skip to main content

Goedemiddag,

 

Op 3 mei mijn bestelling geplaatst en tot op heden geen Tracking ontvangen.

Ook heb ik geen klantnummer.

 

Wanneer komt mijn bestelling?

 

Mvg,

Michelle v Capel

bestelling met nummer S2179952


Hoi @Michelle v Capel . Welkom op het forum.

Wat heb je precies besteld?  Kun je anders je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Goedemorgen,|

Het gaat om TV & internet,
Mijn bestelling zou als pre-order staan, maar mijn glasvezel ect is aangesloten.
Ik wil graag z.s.m. de bestelling ontvangen.

 

Mvg,

Michelle


@Michelle v Capel het help wel als u antwoord geeft op de vragen van @Erwin_ ...


@Michelle v Capel Dank voor het invullen van de gegevens. 

Je staat bij ons in de systemen nog op ‘pre-order’ . Dat is dus nog geen echte order.  Normaliter gaat dit automatisch zodra het netwerk klaar is.

Ik zie dat je contact hebt gehad met de helpdesk en mijn collega heeft hier achteraan gemaild. Ik ga kijken of ik daar meer te weten kan komen.


@Erwin_  Ik heb inderdaad al contact gehad en zou teruggebeld worden, maar ik hoor niets.

Ik ga er dit weekend wonen en hoop dan alles binnen te hebben. Er moet ook nog een monteur ingepland worden.
Heb dit op 03/05 besteld en ook toen was alles (glasvezel) al aangesloten.
Ik begrijp niet helemaal waarom de bestelling niet doorkomt.

 


Wij ook niet, @Michelle v Capel .  De mail van de collega is weer doorgezet naar een andere afdeling.

Het lijkt er op dat ons systeem nog steeds denkt dat glasvezel nog niet geleverd kan worden. Hopelijk kunnen zij dit op korte termijn rechtzetten.

Heb je toevallig een mobiel nummer van KPN?


Ik zie dat mijn collega dit pro-actief heeft opgepakt en bezig is om een nieuwe order te plaatsen. Dat gaat allemaal nog niet zoals het moet. Hij is voor je bezig.

Ik hoop dat er volgende week een doorbraak komt.


Ik snap het niet dat het nu nog steeds niet is geregeld eerlijk gezegd.

 


Ik lees dat je er van af ziet, @EJFR .  Ondanks dat ik het jammer vind kan ik het wel begrijpen. 


Ik lees dat je er van af ziet, @EJFR .  Ondanks dat ik het jammer vind kan ik het wel begrijpen. 

Het wordt steeds rommeliger, ik heb gedreigd er van af te zien, dat is iets anders dan definitief besluiten er van af te zien.

Ik ben dus niet blij met deze reactie, even goed lezen a.u.b.

Ik kan nu begrijpen dat KPN niks voor elkaar krijg, iedereen werkt en spreekt elkaar tegen.

Waar haalt u nu vandaan dat ik er van af heb gezien, onderussen weet ik nu nog minder waar ik aan toe ben met KPN.


Dat komt omdat je reageert in het topic van iemand anders. Excuus daarvoor. Ik dacht dus dat jij de topic starter was en heb bij diens informatie gekeken.

Jij hebt eigen topics die door mijn collega's worden behandeld. Inhoudelijk weet ik daar niks van.


@Michelle v Capel  Klopt het dat jij er vanaf ziet?


Nee dit klopt niet, maar als het zo door gaat kan ik er misschien beter van af gaan zien,

Verwarring is nu helemaal compleet gemaakt.


@EJFR : Dit is niet jouw topic. Ik heb het tegen @Michelle v Capel .