Skip to main content

Vraagje het zwarte kasje van kpn die ik in maart  2020 had gekregen de vip 5202 was de nieuwste op de markt (werd me door kpn vertelt)gaf paar maanden later geen signaal meer naar mijn tv (nieuwe tv )heb van kpn een nieuwe kasje opgestuurd gekregen wel de aller nieuwste werd me vertelt door kpn namelijk de hmb 2260 V2 het probleem lijkt nu op gelost heb weer beeld ,maar als Ik zo omheen lees is dat kasje de 2260 V2 helemaal niet de nieuwste ???vraag me ook af is deze 2269 V2 wel  voor 4K zenders ?werd me wel

Heeft u een 4K abonnement? 


Ja dat heb ikzijn maar 3 of 4 zenders toch 


De HMB2260 is geen 4K decoder en is zeker niet de nieuwste. Dat is namelijk inderdaad je vorige, de Arris 5202.

Jij had geen 2260 mogen krijgen dus daar kan je over bellen en klagen. Of een paar dagen wachten tot iemand van Webcare hier op dit bericht reageert.


Die vip 5202 is de laatste ontvanger die kpn op dit moment leverd de nieuwste dus 

Die 2260 is al oud wij hebben deze al 6 jaar in gebruik en dat is een HD ontvanger 

Geen 4k 

Er klopt hier iets niet 

En helemaal niet als je 4k hebt dacht 3 zenders die 4k hebben 

Een kpn webcare kan je verder helpen 

 


@Ward_ is me net voor

 


@Ward_ is me net voor

Hij kan je verder helpen 

Nou... @Ward_ niet... Maar iemand van webcare wel 😉


@Ward_ is me net voor

Hij kan je verder helpen 

Nou... @Ward_ niet... Maar iemand van webcare wel 😉

Nee nick heb de text al weggehaald 

Toch staat er kpn medewerker 

Dus ik dacht dat hij een oplossing kon bieden 


Tsss zeker apart ga morgen gelijk maar weer bellen Thnx


@Ward_ is me net voor

Hij kan je verder helpen 

Nou... @Ward_ niet... Maar iemand van webcare wel 😉

Nee nick heb de text al weggehaald 

Toch staat er kpn medewerker 

Dus ik dacht dat hij een oplossing kon bieden 

 

Ik heb er bewust voor gekozen om me als KPN medewerker te tonen op het forum. Dit is vooral handig voor Webcare medewerkers die mij inmiddels ook vaker weten te vinden als het gaat over Infra (want dat is mijn bedrijfsonderdeel).

Maar in mijn handtekening staat daarom ook dat ik op persoonlijke titel reageer.


@Ward_ is me net voor

Hij kan je verder helpen 

Nou... @Ward_ niet... Maar iemand van webcare wel 😉

Nee nick heb de text al weggehaald 

Toch staat er kpn medewerker 

Dus ik dacht dat hij een oplossing kon bieden 

 

Ik heb er bewust voor gekozen om me als KPN medewerker te tonen op het forum. Dit is vooral handig voor Webcare medewerkers die mij inmiddels ook vaker weten te vinden als het gaat over Infra (want dat is mijn bedrijfsonderdeel).

Maar in mijn handtekening staat daarom ook dat ik op persoonlijke titel reageer.

Ok maar niet echt duidelijk 


@Ward_ is me net voor

Hij kan je verder helpen 

Nou... @Ward_ niet... Maar iemand van webcare wel 😉

Nee nick heb de text al weggehaald 

Toch staat er kpn medewerker 

Dus ik dacht dat hij een oplossing kon bieden 

 

Ik heb er bewust voor gekozen om me als KPN medewerker te tonen op het forum. Dit is vooral handig voor Webcare medewerkers die mij inmiddels ook vaker weten te vinden als het gaat over Infra (want dat is mijn bedrijfsonderdeel).

Maar in mijn handtekening staat daarom ook dat ik op persoonlijke titel reageer.

Ok maar niet echt duidelijk 

Ik zie nu pas dat er geen KPN logo meer bij mijn naam staat. Dat was eerst wel zo en daarom was ook die handtekening. Nu zie je het alleen als je mijn profiel bekijkt. Daarom de handtekening verwijderd. Kijken of dat de komende tijd geen verwarring andersom oplevert. Van mensen die denken dat ik ze kan helpen op de manier van Webcare (wat ik meestal niet kan).


@Ward_ kan ook wel aan mij liggen ik kijk altijd naar de naam als deze groen is denk ik aan een kpn webcare

 


Nou net gebeld met KPN maar ze snappen er helemaal niks van (heel jong meisje )bijna Medelijden met haar het gehele geval uitgelegd dat ik de nieuwe tv ontvanger had en dat hij stuk is gegaan en dat ze de verkeerde hebben opgestuurd en oudere type maar ze snapt er helemaal niks van zit ik een half uur aan de telefoon nou wil ik eigenlijk mijn contract opzeggen bij KPN ik heb deze in mei afgesloten ik heb een jaarcontract maar dat kost me dan iets van € 500Want je hebt dan een boete en je moet aan de rest doorbetalen hier heb ik toch helemaal geen tijd voor wat een gedoe😳


Heeft u echt het 4K abonnement? Betaald u daar € 2,50 per maand extra voor?


Ja zeker 4 k abonnement,..maar nu met kasje HMB 2260 V2 


Heb je inmiddels al een tv-ontvanger gekregen waar je de beelden in 4K mee kunt kijken @Waffie? Zo niet, kun je dan voor mij jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk invullen en in het opmerkingsveld de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant zetten? Als je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan pak ik het verder op. 


Nee ,de nieuwe tv ontvanger heb ik nog niet ontvangen ,heb nog steeds de HMB2260 de gene met wie ik gesproken heb begreep het niet ,ik dacht bel wel weer na het weekend ,maar fijn dat je het wil oppakken de forumprofiel heb ik zo als ingevuld thnx


Duidelijk. Ik heb net een formulier gestuurd naar de afdeling die jou een 4K-ontvanger kan sturen. Zij gaan dit bekijken en jou als het goed is zo'n ontvanger toesturen. Normaal gesproken kan ik dit zelf ook, maar op dit moment heeft mijn systeem daar wat moeite mee omdat de order van de onlangs verstuurde ontvanger nog niet goed verwerkt is aan onze kant. Ik durf je daarom niet te zeggen hoe snel je de 4K-ontvanger in huis hebt. In het ergste geval moet ik de ontvanger begin volgende week alsnog zelf opsturen. Ik houd je op de hoogte! 


Prima dank je wel ik wacht het af


Morgen zijn we weer in een nieuwe week beland hoop toch  echt dat ik deze week de juiste Decoder mag ontvangen 


Ik zie dat er inderdaad nog niets verstuurd is. De reden is dat er nu 4 ontvangers geregistreerd zijn, terwijl je er maar twee in je abonnement hebt. Kan je laten weten hoe dit zit? Onderstaande zie ik staan. Welke heb jij nu in je bezit? En welke heb je geretourneerd?

 

1 HMB2260 met serienummer ***886

2 VIP2952 met serienummer  ***497

3 VIP2952 met serienummer ***474

4 VIP5202 met serienummer ***108


Ik heb 2 kasjes van kpn 

Hier voor was mijn provider Van Ziggo ,en daar voor KPN,die toenmalige kasjes van KPN heb ik toen op gestuurd ,dus voor de duidelijkheid heb ik nu twee kasjes in mijn bezit de Vip 5203 (nieuwe versie ) en de HMB 2260(oude versie )


Wanneer heb jij die twee 2952's naar ons geretourneerd? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. Is dit recent gebeurd of al langer geleden? Heb je daar nog een verzendbewijs van PostNL van?


Nee dat heb ik niet ,dit is ook best lang geleden wat ik al zei hiervoor had ik ZIGGO snap niet zo goed wat dit te maken heeft met de huidige kasje ,als je van provider wisselt dan stuur je de huidige kastjes op of ze worden bij je thuis opgehaald en dat is ook toen die tijd gebeurd ik zou nou graag gewoon de juiste correcte kastje thuis gestuurd willen hebben want dit duurt allemaal erg lang ik betaal namelijk elke maand voor dit abonnement maar ik krijg niet de juiste waarvoor ik betaal


Ah, zo. Dan is het me nu duidelijk, sorry. Ik heb de twee 2952's eruit gehaald, maar het lukt me nog niet om de 2260 om te ruilen. Ik ga dit intern uit laten zoeken, maar ik heb begrepen dat het wel even kan duren voordat ik daar terugkoppeling op krijg. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug.