Skip to main content

Vraagje het zwarte kasje van kpn die ik in maart  2020 had gekregen de vip 5202 was de nieuwste op de markt (werd me door kpn vertelt)gaf paar maanden later geen signaal meer naar mijn tv (nieuwe tv )heb van kpn een nieuwe kasje opgestuurd gekregen wel de aller nieuwste werd me vertelt door kpn namelijk de hmb 2260 V2 het probleem lijkt nu op gelost heb weer beeld ,maar als Ik zo omheen lees is dat kasje de 2260 V2 helemaal niet de nieuwste ???vraag me ook af is deze 2269 V2 wel  voor 4K zenders ?werd me wel

En enige wat ik kan doen is afwachten ,😬


Ik zou nog even reageren en ben dit totaal vergeten, sorry: het is inmiddels in onderzoek. Echter is het behoorlijk druk bij de betreffende afdeling waardoor dit zo'n drie weken kan duren. In de tussentijd kan ik geen aanvraag voor een nieuwe ontvanger doen, mijn excuses hiervoor!


Weet niet wat ik hier van moet denken 2 maanden wachten voor het juiste kasje en ik maar betalen voor iets wat ik niet krijg vindt dit echt beschamend en dan nog maar hopen dat het goed komt ,als of we in een derde wereld land wonen ! dit moet niet kunnen dit is echt klant ontvriendelijk heb echt geen hoop dat dit nog goed komt want weet zeker dat KPN weer  iets gaat zeggen van euhhhhh we begrijpen het niet kan je het nog een keer uitleggen 😫en dan zeggen we hebben het druk je moet effe wachten 😡


Nu is er vandaag een update gemaakt van tv kasje (de oude )en de app van kpn is weer weg dus nu weer tv kijken via internet het probleem herhaal zich weer 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

 


Ik kan er niets aan doen helaas! Het wordt onderzocht door de betreffende collega's, maar zij hebben het erg druk op dit moment.

 

Nu is er vandaag een update gemaakt van tv kasje (de oude )en de app van kpn is weer weg dus nu weer tv kijken via internet het probleem herhaal zich weer 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

 

Wat bedoel je hier precies mee? Welke app is weg en wat werkt er nu niet?


Updat gehad nu geen kpn meer ! En ik heb het verkeerde kasje toe gestuurd gekregen zie history van deze chat !!!!!


Updat gehad nu geen kpn meer !

Werkt je ontvanger niet meer?

 

En ik heb het verkeerde kasje toe gestuurd gekregen zie history van deze chat !!!!!

Daar ben ik van op de hoogte. Zoals aangegeven, wordt dat uitgezocht, maar kan dit helaas even duren. 

 

 


En nu dus geen tv beelden meer 😡,ach ja ik wacht nog wel even een maand jo Want Julie kunnen het niet aan ik zal me rekening dan maar ook niet meer betalen !!!


Je kunt geen tv meer kijken? Ik heb je lijn doorgemeten maar zie daar niets vreemds. Wat ervaar je dan precies? Wellicht kan je beter even telefonisch contact opnemen? De informatie die je me geeft is een beetje summier en het wordt lastig om zo iets te zeggen erover, terwijl ik je graag help! Je kunt bellen met 0800-0402. 

 

Overigens adviseer ik niet om te storneren. We kunnen achteraf altijd kijken naar mogelijke compensatie. Het zou jammer zijn als je tegen herinneringskosten aan loopt. Die kan ik niet tegenhouden dan.


Klopt het dat je inmiddels voorzien bent van de juiste ontvangers?


Inmiddels heb  ik na een duidelijk telefoon gesprek  Het juiste tv kasje eindelijk gekregen ,daar nu ik geen zenders nog steeds mee kan ontvangen ? Heb zelf een hagel nieuwe tv dus daar licht het niet aan ,nu maar de coax kabel rechtstreeks in mijn tv gedaan kan nu via IKPN tv kijken ,dus het tv kasje van KPN heb je dus helemaal niet nodig ??vraag me nu wel af of ik nu wel de 4K Zenders op deze manier kan ontvangen.. blijft vreemd allemaal


Wij bieden geen tv aan via Coax, dus je kijkt nu niet via ons! Wat gebeurt er als je je ontvanger aansluit dan? Welke melding krijg je? Moet je wel je abonnementsnummer en pincode invoeren? 


Inmiddels heb  ik na een duidelijk telefoon gesprek  Het juiste tv kasje eindelijk gekregen ,daar nu ik geen zenders nog steeds mee kan ontvangen ? Heb zelf een hagel nieuwe tv dus daar licht het niet aan ,nu maar de coax kabel rechtstreeks in mijn tv gedaan kan nu via IKPN tv kijken ,dus het tv kasje van KPN heb je dus helemaal niet nodig ??vraag me nu wel af of ik nu wel de 4K Zenders op deze manier kan ontvangen.. blijft vreemd allemaal

Als het daadwerkelijk een coax kabel is die je rechtstreeks in de tv gestoken hebt, dan kijk je nu via Ziggo. Of ander kabel bedrijf. Best leuk natuurlijk, maar opnemen heb je nu niet. Live pauzeren ook niet. En ook geen 7 dagen terug kijken. En geen tv gids.

Het kastje van KPN moet je met een HDMI kabel aansluiten. Geen coax kabel dus.


Lijkt wel of ik in een soap terecht bent gekomen ik kijk echt via iKPN televisie nu!!!! Bedoel Achtergrond is groen alles is van KPN alleen niet via het KPN kasje Enne had ik maar ZIGGO Want dit gedoe bij KPN 

 


Kunt u eens foto's plaatsen van hoe u het aangesloten heeft en wat u op het scherm ziet?


Coax kabel  rechtstreeks in tv zoals je ziet nu kijk ik  kpni tv ,Dus tv kijk ik nu via internet net zoals je tablet Dus niet met het kasje , als ik het kasje aansluit komt de kpn app niet op mijn tv ,.alleen de app van kpnitv ,voorheen gaf die dat wel aan maar nu niet meer alleen de app kpnItv komt op mijn scherm ,en dit is geen ziggo 

 


Dit is inderdaad de smart tv app via jouw smart tv. Daar heb je geen coax kabel voor nodig, vandaar onze verwarring. Je kunt op deze manier tv kijken, maar optimaal is het niet. Meer voor erbij, zeg maar. Je hebt niet voor niets een 4K-ontvanger aangevraagd. Het is in dat geval echt belangrijk dat je de ontvanger aansluit op de Experia Box en op de smart tv.