Skip to main content

Ik probeer nu alweer een paar weken mijn tv soepel lopend (dus niet stilstaand/haperend) te krijgen. Nu heb ik inmiddels al vele malen het probleemoplossend loopje van KPN gedaan maar heeft geen oplossing geboden. Hoe hebben jullie problemen kunnen oplossen die niet door de boom opgelost kunnen worden?

Boom? 🌳🤔

Je kunt bellen naar 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 

Of stort hier op het forum je problemen uit…

 


Tegen welke problemen loop je precies? Is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


We hebben zo'n dvs systeem waarmee je tv kijkt. Het is een hele tijd goed gegaan, maar sinds een maand of twee, drie zijn zowel de snelheid van het internet als de beeldkwaliteit van de tv minder geworden. Het beeld blijft of stilstaan (je hoort het geluid wel doorgaan) of je ziet blokjes. Ik heb alle (nieuwe) evt. storende kerstlampjes uitgelaten en de router opnieuw opgestart. 

Mijn zoon klaagde een maand geleden al dat het internet een stuk langzamer was dan voorheen: ipv de 500 Mb/s hebben we nu met een beetje mazzel 90 met de test-app. In de praktijk met downloaden is het echter maar 19!!! 


Hi Erik, welkom hier. 

Wat voor adapters zijn dat precies? En hoe/welke kleur branden de lampjes op de adapters? Heb je de snelheid van internet met een kabel getest En dus niet via WiFi? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Zou je je als laatste ook je modem en glasvezelkastjes 10 seconden stroomloos willen maken? 
 


De DVS adapters eens opnieuw koppelen kan geen kwaad.