Skip to main content

Sinds vandaag is weer de categorie Babes verdwenen vanuit het pluspakket. Ik zie alleen nog films uit de categorie True Amateurs. 

Bij mij doet ie t gewoon!


De zender werkt wel hier, de films niet. 


Je hebt gelijk. De films niet inderdaad. Vreemd. 


Hoi, @MacApple79 .  Begrijp ik goed dat de stream het wel doet maar als je films uit die categorie wilt kijken, dat het dan niet werkt? Krijg je dan ook een foutmelding? 


Bij “Films in het Pluspakket” staat alleen de True Amateurs. Babes staat er niet meer bij. 


@Erwin_  je begrijpt het goed. Geen foutmelding oid. 


Ik ben hier op kantoor dus dat ga ik nu niet testen ;-)  Maar ik geloof jullie op je woord en zal contact zoeken met de itv mensen.

Ik kom er zo snel mogelijk op terug!


Ik zit ook op kantoor en heb het net getest. Zie inderdaad dat de categorie leeg is, maar nog niet zo snel waarom.


Oorzaak heeft iets met de toevoer van de films te maken.  Ze gaan het fiksen. 


Sinds vandaag is weer de categorie Babes verdwenen vanuit het pluspakket. Ik zie alleen nog films uit de categorie True Amateurs. 

Hoi, @MacApple79 .  Begrijp ik goed dat de stream het wel doet maar als je films uit die categorie wilt kijken, dat het dan niet werkt? Krijg je dan ook een foutmelding? 

@Erwin_  Hier hetzelfde probleem. Als je op de categorie Bases klikt staat er wel een foutmelding dat het niet geladen kan worden.


Oorzaak heeft iets met de toevoer van de films te maken.  Ze gaan het fiksen. 

Wat is de verwachting dat het gefikst is?


Oorzaak heeft iets met de toevoer van de films te maken.  Ze gaan het fiksen. 

Wat is de verwachting dat het gefikst is?

Dat het gefikst wordt.


Is het gefikst?


Laten we afspreken dat, als het vrijdag nog steeds niet werkt, dat je me hier even een seintje geeft.  We moeten ze wel even de tijd geven om het te repareren.  We krijgen onze content aangeleverd van andere partijen.  Dus daar zal men nu mee bezig zijn en ik heb geen zicht op wat er bij die andere partijen speelt. 


Gefikst hoor


Gelukkig gaat het (her)leveren van de films relatief snel. Ze staan dan ook weer beschikbaar. Dank voor het melden @MacApple79