Skip to main content

Ik bel me de pleuris om een technisch probleem te bespreken maar krijg nergens kontakt. Hoe kom ik (na vele pogingen) nu eindelijk eens in gesprek met iemand die mij kan vertellen waar ik met mijn probleem van wegvallend beeld terecht moet. Is dit een een KPN-breedband probleem, of (bv) een "kabelprobleem”. Een monteur bespreken lukt mij als digibeet totaal niet. HEELPPPPPPP…

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Dapper10, het is natuurlijk niet fijn kijken als het beeld telkens wegvalt :frowning2:

Vaak kan het al voldoende zijn om de Experiabox kort stroomloos te maken en vervolgens de tv ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen te zetten zoals hier: reset ontvanger uitgelegd. Mocht de ontvanger via een draadloze verbindingsset zijn aangesloten, zorg er dan voor dat de adapters direct en alleen op het stopcontact zitten. Haal de ontvangers ook even kort van het stroom zodat ze vernieuwd verbinding maken.

Laat me vooral weten of het zo is gelukt.


Hoi, nu had ik van alles geprobeerd en (toen) nog geen resultaat. Uiteindelijk heb ik gekozen voor het bespreken van een monteur; die is geweest en heeft de HDMI kabel plus de ontvanger vervangen. Direct dezelfde avond ging het weer mis maar het systeem herstelde zich na 2 minuten zelf. Overigens gisteravond dezelfde situatie. KPN is oa een communicatie bedrijf maar een probleem “eventjes” telefonisch oplossen lukt van geen meter. Heb protest aangetekend tegen het in rekening brengen van de 50,- monteurskosten. Uiteindelijk is de ontvanger plus kabel eigendom van KPN. Niets meer over gehoord! Vreemd. Dank voor je reactie.


Reageer