Skip to main content

Ik ondervindt hetzelde probleem met bevroren beeld en wel geluid met straimen via ipad met tv. 
Op vast vakantieadres heb ik een lg smart tv (nieuw aangeschaft) met laatste update werkt de kpn app alleen met geluid. Het beeld staat vast op beginscherm met de vermelding via airplay. Alleen het geluid wordt overgedragen. Beide apparaten laatste updates. 
Vandaag thuis geprobeert met een bestaande, al lang werkende opstelling, met apple tv aangesloten op mijn sony tv. Tot nu toe geen probleem echter na de vernieuwde versie van de kpn app ook hier hetzelfde probleem. Geen beeld wel geluid. 
al het andere werkt gewoon. YouTube, Fotos, rumble en filmjes werkt gewoon.

Oorzaak zit hem duidelijk in de kpn app.

hoop op snelle oplossing. 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @Robdereus . Welkom op het forum.

Speelt dit probleem nog steeds? 


Ja recent geconstateerd. Eerst bij de lg samrt tv combinatie en dacht laat ik het thuis ook nog even checken en daar hetzelfde probleem.


Ik heb eigenlijk even de software versies nodig. Is alles up-to-date?

Ipad → welke versie besturingssysteem?  en welke versie van de app heb je daar op geïnstalleerd? 


Hoi Erwin. Van kpn versie 7.5.7

ipad versie 15.7.3

 

als test mij iphone geprobeert waarbij, welliswaar met stilstaand beeld soms normaal beeld. Daarop ook kpn versie 7.5.7 en iphone op 15.6.1


Hoe is de wifi bij jou thuis, @Robdereus ?  Wat komt er uit een speedtest?

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

 


Nee eigenlijk het beginscherm met detekst erdoorheen van afpelen via airplay. Geluid loot gewoon door beeld staat vast