Welke zenders wil jij dat KPN in 2025 toevoegt, en wat kan er van af?
Welke Radio en / of tv zenders wil jij dat door KPN in 2025 aan het pakket worden toegevoegd.
Voor mij (persoonlijk), meer Engelstalige tv zenders.
Admin update 29 december 2024: dit topic is door en voor gebruikers van de community geschreven. Meer informatie over wat KPN wel en niet doet met suggesties voor zenderwijzigingen, vind je hier.
Bladzijde 5 / 5
Beste Joop, ik zou graag TV5 met NL ondertiteling terugzien in TV (betaal)pakket.
Weg mag: 58-Nickelodeon Ukraine, 43-HGTV, 57-BabyTV, 39-NJAM!, een willekeurig muziekzender, Videoland.
Meer muziekzenders en meer zender toevoegen meer zenders in basispakket toevoegen
Als Erik de Zwart dit voor mekaar krijgt dan zeker!
Glazen bol:
BBC News van kanaal 40 naar 41
Beleef KPN van 41 naar 9999 (zit hij al)
Top 40 TV op kanaal 40
Digitenne.
Das Erste en ZDF mogen erbij. Serieuze zenders uit ons zo belangrijke buurland Duitsland.
Als er daarvoor 2 zenders weg moeten dan 2 kiezen uit NPO 1 extra, NH Nieuws (zijn al gratis online te streamen), 24 kitchen. Youtube is een beter platform voor een kookprogramma. Dan kan je zelf de gerechten kiezen en terugspoelen als je de uitleg nog een keer wil zien.
Hoi @PPT
De NPO zenders vallen niet onder kpn en digitenne. Wat in die mux zit bepaalt de npo zelf. Kunnen derhalve alleen npo zenders zijn. Npo 1 extra moeten ze doorgeven. Daar zitten de journaals met gebarentaal op. Het is de zogenoemde toegankelijkheid zender.
En de regionale zender is ook bij wet verplicht. Ook omdat het de rampen zender is.
De regionale zender zit ook in het publieke npo pakket.
Internet kan bij rampen uitvallen.
Op Digitenne mag van mij de exotische zender weg. Ten behoeve van Viaplay TV.
Verder kan ik comedy central, mtv en de bbc zenders missen. Daar kijk ik nooit naar, ook niet via iTV.
Tot wel een kilometer of 20 van de Duitse grens kun je met de digitenne ontvanger ook de Duitse zenders krijgen. Die zenders worden daar het meeste gekeken via iTV.
In midden Gelderland krijg ik via Digitenne een aantal Duitse zenders.
Digitenne.
Das Erste en ZDF mogen erbij. Serieuze zenders uit ons zo belangrijke buurland Duitsland.
Ik begrijp jouw wens, persoonlijk kijk ik vaker naar Arte en Phoenix.
Op Digitenne mag van mij de exotische zender weg. Ten behoeve van Viaplay TV.
Verder kan ik comedy central, mtv en de bbc zenders missen.
Sluit me grotendeels bij jullie aan :
Comedy Central, MTV en de erotische zender eruit, Viaplay TV, Top 40 TV (?) en een Duitse zender terug.
Radio 10 60's & 70's Hits graag toevoegen.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.