Skip to main content

Hallo, ik heb gebeld maar die werd door de kan opgehangen vandaar deze mail.

Per 18 dec gaat mijn nieuwe contract in en 3 dagen daarvoor komen ze een aantal dingen brengen, maar mijn experiabox v8 moet ook vervangen worden want iedere keer valt de wifi uit. Ook heb ik begrepen dat er nu een experia box nr 12 is. hopelijk kunt u die er gelijk bij leveren zo dat ik weer optimaal plezier van alles kan beleven.

 

M.v.g.

D bruintjes

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Goedemorgen @D.Bruintjes en welkom op het KPN Forum :)

 

Goed dat je de problemen met de Wi-Fi kenbaar maakt en leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden. Helaas kan ik je Experia Box niet 'zomaar' omruilen maar ik denk ook niet dat dit meteen nodig is. Wat ik je in eerste instantie wil adviseren, is om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan een gratis oplossing aandragen wanneer er een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt. Wanneer dit het geval is, wordt er een oplossing aangeboden in de vorm van KPN Experia Wi-Fi (versterkers) of een gratis Wi-Fi monteur. De KPN Experia Wi-Fi versterkers nemen het Wi-Fi signaal van de Experia Box v8 over (deze wordt dus uitgeschakeld). Dat is in de meeste situaties een hele goede oplossing en ik verwacht bij jou niet anders. Wil je me laten weten wat hier uit is gekomen?