Skip to main content

Sinds de recente wijziging van het menu verdwijnen er geplande opnames. Ben ik de enige of hebben meer mensen dit probleem. Vind de wijziging overigens geen verbetering maar dat terzijde.

Hallo @Piep,

Dat is een bekende inderdaad. Veel mensen (waaronder ik) vinden dit inderdaad geen verbetering. Het eigenlijke idee hierachter is dat de serieopnames welke afgelopen zijn, automatisch de geplande opnames uit het systeem haalt. Echter is het nu ook onmogelijk om zelf wijzigingen aan te brengen. 
Het beste om dit te doen is wachten tot de de opname verschijnt in de gids, vanaf dat moment is de serieopname te annuleren. Hopelijk komt hier snel verandering in. 


Helaas haalt hij ook de geplande opnames er uit van series die nog niet afgelopen zijn. Ben al heel wat kwijt geraakt


Helaas haalt hij ook de geplande opnames er uit van series die nog niet afgelopen zijn. Ben al heel wat kwijt geraakt

Dat is voor mij nieuw, heb je zo voorbeelden? Waren dit series die elke week gepland stonden of sporadisch werden uitgezonden?


Series die al weken lopen en bijv wekelijks een aflevering hebben. Series waarvan ik al 5 delen hebben en deel 6 uit de planning is. En allemaal sinds de wijziging.


Euh, bedoel je soms A Confession?


Nee want die aflevering is niet doorgegaan vanwege het racismedebat. Nee series op bbc en bbcfirst.


Het lijkt soms wel alsof alleen series die dagelijks worden uitgezonden worden gepland. Series waarvan wekelijks een aflevering wordt uitgezonden verdwijnen. Ik moet iedere dag kijken wat er niet wordt opgenomen en dat herstellen. Bedankt kpn!


Ik ben een heleboel afleveringen kwijt. Alleen de laatste aflevering staat er nog op. Ik baal hier enorm van. Ik kijk altijd als een serie compleet is. Nu ben ik ze kwijt. Hoe kan dit nu. 


@Dabje 

Waarschijnlijk zijn ze er allemaal nog maar los op datum.

Gebruik sorteren op alfabet ook eens. Dan zullen ze wel allemaal in een rij te zien moeten zijn.


Ik ben een heleboel afleveringen kwijt. Alleen de laatste aflevering staat er nog op. Ik baal hier enorm van. Ik kijk altijd als een serie compleet is. Nu ben ik ze kwijt. Hoe kan dit nu. 

Ik heb hetzelfde probleem. Van ieder programma wat ik heb opgenomen kan ik alleen de laatste aflevering nog maar bekijken, de rest is weg en staat nergens meer op aan te klikken. Kan ze alleen nog op tv liken. Geen verbetering als je het mij vraagt!


Nog een zgn “ verbetering” . Kijk veel bbc met ondertiteling. Haal ondertiteling even weg om versneld door te spoelen. Nieuw is dat hij dan vraagt of ik de opname wil stoppen. vroeger ging hij gewoon even op beeld. Ben bang dat er nog meer van dit soort nadelen komen.


@Piep 

Daar gaat nog verandering in komen. Het gaat worden met de TT knop.

1 X indrukken TT aan, nogmaal TT transparant en dan nogmaal TT uit.


Ok hoe komen we dat te weten of het is veranderd?


Ok hoe komen we dat te weten of het is veranderd?

...als je het probeert. Wordt ook hier vermeld als er vernieuwingen zijn.

Eerst moeten alle abonnee’s (er zijn er 2,3 miljoen) omgezet zijn naar het nieuwe menu en dus het nieuwe platform.

I.i.g. het uitzetten van Teletekst zal begin herfst wel gewijzigd zijn. Dus met dezelfde knop:
TT aan→ TT transparant→ TT uit.