Skip to main content

Op zaterdag 23 april was op ****, Ommen, een monteur afgesproken van 15.00 tot 17.00 uur. Die kwam niet opdagen. Voor niks thuisgebleven. 

Hierbij wil ik opnieuw een afspraak maken voor een controle en montage van 2 super Wifi’s bij mij aan huis, zoals mij was toegezegd op 22 april in de XL-vestiging in Zwolle, medewerker Cynthia, Ceintuurbaan 48

Het gaat om een controle van mijn verbinding en WIFI-bereik. Talloze malen kreeg ik foutcode 143 en foutcode 842 en daarop volgens instructies online gepoogd het verbindingsprobleem diverse malen op te lossen. Een opgestuurde nieuwe DVS 1200 gaf geen oplossing. Die ook veelvuldig geprobeerd. Dus die DVS1200 teruggebracht naar KPN XL vestiging in Zwolle vv. 50 kms. 
Ook daarna telefonisch te woord gestaan door uw dienst, Omdat no-show van monteur op 23-4, maar geen bevestiging van de toezeggingen gekregen die mij vrijdag 22 april zijn gedaan. Men wil mij opnieuw aan de DVS1200 maar dat heb ik al talloze malen geprobeerd, ook na synchronisatie met mijn andere DVS, resetknopjes etc. 
J. van Dort

 

Admin: gegevens verwijderd. i.v.m. privacy
 

Nee geen draadloze verbindingsets gebruiken!!! De enige goeie oplossing is een kabel trekken van het modem naar de tv ontvanger. De tv ontvanger aansluiten op een super wifi kan maar wordt nuet gegarandeerd. 


Je weet dat een monteur voor die zaken minimaal 60 euro kost😮 voor problemen in het klant domein.

Daarbij niet handig om je adres gegevens hier te plaatsen, alles is openbaar dus de hele wereld kan dit lezen.


Op zaterdag 23 april was op ****, Ommen, een monteur afgesproken van 15.00 tot 17.00 uur. Die kwam niet opdagen. Voor niks thuisgebleven. 

Hierbij wil ik opnieuw een afspraak maken voor een controle en montage van 2 super Wifi’s bij mij aan huis, zoals mij was toegezegd op 22 april in de XL-vestiging in Zwolle, medewerker Cynthia, Ceintuurbaan 48

Het gaat om een controle van mijn verbinding en WIFI-bereik. Talloze malen kreeg ik foutcode 143 en foutcode 842 en daarop volgens instructies online gepoogd het verbindingsprobleem diverse malen op te lossen. Een opgestuurde nieuwe DVS 1200 gaf geen oplossing. Die ook veelvuldig geprobeerd. Dus die DVS1200 teruggebracht naar KPN XL vestiging in Zwolle vv. 50 kms. 
Ook daarna telefonisch te woord gestaan door uw dienst, Omdat no-show van monteur op 23-4, maar geen bevestiging van de toezeggingen gekregen die mij vrijdag 22 april zijn gedaan. Men wil mij opnieuw aan de DVS1200 maar dat heb ik al talloze malen geprobeerd, ook na synchronisatie met mijn andere DVS, resetknopjes etc. 
J. van Dort

 

Admin: gegevens verwijderd. i.v.m. privacy
 

 

Ik sluit mij bij @Doornekamp33 en @Joep1965 aan.

 

Er zit zoveel troep (storing) op het netwerk, dat draadloze verbindingsets (zoals de DVS) vaker niet werken of slecht werken dan dat ze wel werken.

 

Vaste kabel is altijd de beste oplossing.

 

De WIFI sets blijken te werken, heb ik elders op het forum gelezen, maar vanaf de WIFI punt met een vaste UTP kabel naar de KPN tv decoder is dan wel aan te bevelen.

Dit als je echt geen vaste UTP kabel kan trekken.


Dag @Jaap81, goed dat je contact met ons opneemt.

Het spijt me om te lezen dat de geplande monteur niet is komen opdagen. Dat is niet wat je van ons mag verwachten. Logisch dat je nu alsnog graag een monteur langs wilt laten komen, zoals je in de winkel had afgesproken.

Ik zie dat je gisteren telefonisch contact met ons hebt gehad. Mijn collega heeft de collega uit de winkel een bericht gestuurd met de vraag contact met jou op te nemen.

We kunnen nu 2 dingen doen.

  1. Je kunt wachten tot de collega in kwestie contact met jou opneemt.
  2. We kunnen samen kijken of we een (andere) oplossing voor jouw probleem kunnen vinden. Onze community denkt namelijk graag met je mee.

Laat je mij weten wat jouw voorkeur heeft?


Dag Denise,

Inmiddels heb ik wederom contact gezocht met de KPN , ik denk landelijk en de klacht bij hen gelegd. KPN Zwolle is namelijk telefonisch niet te bereiken. Lastig is dat. Spoedig bereikte mij het voorstel om die monteur dan maar zsm. langs te sturen en dat kon al dinsdagmiddag , ene XXX XXXX. Hij heeft ons geholpen met de installatie van 2 Super Wifi’s en nu werkt alles eindelijk weer naar behoren.

De creditering van materiaal en monteursbezoek volgt na de 4de mei, wanneer KPN XL in Zwolle weer van de diensten van XXXX  gebruik kan maken, want die was even afwezig. Er zal ook een factuur van een DVS1200 naar mij onderweg zijn, maar die wordt verrekend omdat ik die terugbracht naar de winkel in Zwolle. 

Alles werkt nu super, eindelijk toch een tevreden KPN-klant. 

Jaap van Dort


Fijn om te lezen dat alles naar behoren werkt. 😊