Skip to main content

Ziggo is verplicht om het voetbal voor iedereen toegankelijk te maken. Waarschijnlijk betekent dit dat Ziggo Sport een zender wordt die ook bij KPN te zien zal zijn (al dan niet tegen betaling).

Welke beperking jij bedoelt @Case1961 weet ik verder niet: de twee netwerken hebben sowieso geen toegang naar elkaar.


Ik ben bang dat je dan een abonnement op Ziggo Sport moet nemen.

Net zoals vorig seizoen dat je een abonnement op ViaPlay hiervoor moest nemen.

 

Ik kan het niet helemaal goed lezen, omdat ik geen inlog op de telegraaf wil aanmaken.

Maar ik zie wel staan: “wat grotendeels achter een decoder zal zitten” 

 

Zie ook via deze link.

KPN klanten, etc. moeten dus een abonnement op Ziggo Sport nemen.


Ziggo is verplicht om het voetbal voor iedereen toegankelijk te maken. Waarschijnlijk betekent dit dat Ziggo Sport een zender wordt die ook bij KPN te zien zal zijn (al dan niet tegen betaling).

Welke beperking jij bedoelt @Case1961 weet ik verder niet: de twee netwerken hebben sowieso geen toegang naar elkaar.

Nou, daar zit dus het issue. Namelijk “ al dan niet tegen betaling”  Voetbal van NL clubs met vrij door iedreen gezien kunnen worden.

En daarnaast, Ziggo biedt iedereen “ gratis”  de Ziggo Go aan maar deze kan je nu alleen gebruiken om te streamen. Het mooist is natuurlijk eze app op je smartTV de installeren en direct via de TV te bekijken. Dit kan en mag dus op dit moment niet


Ik ben bang dat je dan een abonnement op Ziggo Sport moet nemen.

Net zoals vorig seizoen dat je een abonnement op ViaPlay hiervoor moest nemen.

 

Ik kan het niet helemaal goed lezen, omdat ik geen inlog op de telegraaf wil aanmaken.

Maar ik zie wel staan: “wat grotendeels achter een decoder zal zitten” 

 

Zie ook via deze link.

KPN klanten, etc. moeten dus een abonnement op Ziggo Sport nemen.

Tja, zie mijn vorige reactie


@Case1961

 

Zie hier, misschien heb je hier iets aan.

 

En ik zie net dit op Totaal tv.

 

Jouw reactie snap ik niet, want jouw reactie die je bedoelt was veel later dan toen ik mijn reactie schreef.

 

Zie hier voor Ziggo Sport free.


Ik weet niet welke beperking je bedoelt @Case1961 .

Ten opzichte van downloaden van de Ziggo app zijn die er niet bij kpn. De Ziggo Go app is zelfs te downloaden op de nieuwste box van kpn; TV+ /DIW7022. 

Ziggo heeft momenteel nog geen app voor televisies van Samsung en LG. Dat is geen beperking vanuit kpn.

kan je nu alleen gebruiken om te streamen. Het mooist is natuurlijk eze app op je smartTV de installeren en direct via de TV te bekijken. Dit kan en mag dus op dit moment niet. 

Als je een televisie met Android-TV hebt kan dat gewoon. Met het 'abonnement' Ziggo Sport free krijg je dan toegang tot het hoofd kanaal van Ziggo Sport (401) momenteel. Vanaf augustus alleen met UEFA wedstrijden met Nederlandse clubs. 

Ziggogo is momenteel beschikbaar voor Android, iOS, Android-TV,  Google-TV,  Apple TV box.

Tizen (Samsung) en WebOS (LG) volgen deze zomer. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2024/05/01/informatie-rondom-kijken-naar-uefa-vanaf-augustus-2024/


@PeterG ik denk dat @Case1961 de beperking bedoelt bij inlog met een niet "Ziggo Sport free" abonnement dat je dan de melding krijgt "je kan de Ziggo Go app alleen bekijken/gebruiken als je aangesloten bent op een Ziggo netwerk".


Dat is een beperking die Ziggo erop heeft. Om account delen te ontmoedigen en het scheelt ook kosten aan rechten. 

Zo werkt de smart-tv app van kpn daarom weer niet op andere netwerken dan kpn @Dirkie90 .

 


@PeterG ik denk dat @Case1961 de beperking bedoelt bij inlog met een niet "Ziggo Sport free" abonnement dat je dan de melding krijgt "je kan de Ziggo Go app alleen bekijken/gebruiken als je aangesloten bent op een Ziggo netwerk".

Precies, dit bedoel ik. Vraag is nu kan je Ziggo Go Free kijken via de app geinstelleerd op een smartTV en gekoppeld aan een KPN netwerk??

 


Ja, dat kan. Want Ziggo moet dat vrijgeven voor iedereen. 

Via een normaal Ziggo abonnement blijft het geblokkeerd. 

Je kan dus alleen de UEFA wedstrijden van Nederlandse clubs kijken. En de finales. 

Zelf heb ik het Ziggo Sport Totaal pakket via kpn. Maar zal toch ook eens zo'n account maken. 

De Ziggo Go app staat er hier al op.


Ja, dat kan. Want Ziggo moet dat vrijgeven voor iedereen. 

Via één normaal Ziggo abonnement blijft het geblokkeerd. 

Je kan dus alleen de UEFA wedstrijden van Nederlandse clubs kijken. En de finales. 

Zelf heb ik het Ziggo Sport Totaal pakket via kpn. Maar zal toch ook eens zo'n account maken. 

De Ziggo Go app staat er hier al op.

Dank voor je reactie, maar de vraag is of de app op een smartTv werkt via het KPN glasvezelnetwerk. Dit werkt namelijk nu niet!! Kortom, wordt er onderscheid gemaakt tussen een reguliere Ziggo user en een Free Ziggo user??


Dit werkt namelijk nu niet!! 

Maar, waarom werkt ie nu niet? Wat werkt er niet? Downloaden? Van welk merk is je smart-tv? Voor Samsung en LG hééft Ziggo nog geen app.

Voor welke systemen momenteel wel een app beschikbaar is heb ik al vermeld.

En via een browser (niet via tv) ziggogo.tv .


Dit werkt namelijk nu niet!! 

Maar, waarom werkt ie nu niet? Wat werkt er niet? Downloaden? Van welk merk is je smart-tv? Voor Samsung en LG hééft Ziggo nog geen app.

Voor welke systemen momenteel wel een app beschikbaar is heb ik al vermeld.

En via een browser (niet via tv) ziggogo.tv .

Okay, Iets langs elkaar!!.  maar nogmaals : Ziggo Go app op een Philips androidTV welke hangt in een KPN netwerk , Downloaden geen probleem, echter als je TV wilt kijken  ontvang je de melding dat Ziggo TV NIET bekeken mag worden binnen een KPN netwerk. Uiteraard is dit via een Ziggo account. Ik heb het dus niet over de extra zender Ziggo die je kan aanvragen binnen het KPN TV+ account.

Vraag is dus nu; kan je voetbal kijken via de Ziggo Go app waarmee je inlogt dmv het zogenaamde Ziggo Free account? Eea op een Philips Android TV hangende in het KPN netwerk???


Het werkt op een smart-tv alleen met een Ziggo Sport Free account. 

Het werkt op een smart-tv niet met een Ziggo account van iemand met Ziggo.

Met Ziggogo via kpn kun je alleen UEFA kijken door in te loggen met het “Ziggo Sport Free” account wat je hebt gemaakt via http://ziggo.nl/uefa.

Ik heb Ziggogo (om te testen en voor grap) gedownload op de TV+ box van KPN (!). Daar werkt de app met het Ziggo Sport Free account 😀

 

Vraag is dus nu; kan je voetbal kijken via de Ziggo Go app waarmee je inlogt dmv het zogenaamde Ziggo Free account? Eea op een Philips Android TV hangende in het KPN netwerk???

Ja, dat kan.

 


Het werkt op een smart-tv alleen met een Ziggo Sport Free account. 

Het werkt op een smart-tv niet met een Ziggo account van iemand met Ziggo.

Met Ziggogo via kpn kun je alleen UEFA kijken door in te loggen met het “Ziggo Sport Free” account wat je hebt gemaakt via http://ziggo.nl/uefa.

Ik heb Ziggogo (om te testen en voor grap) gedownload op de TV+ box van KPN (!). Daar werkt de app met het Ziggo Sport Free account 😀

 

Vraag is dus nu; kan je voetbal kijken via de Ziggo Go app waarmee je inlogt dmv het zogenaamde Ziggo Free account? Eea op een Philips Android TV hangende in het KPN netwerk???

Ja, dat kan.

 

Dank, dat is antwoord op mijn vraag. Ga het ook checken ;-)


Het werkt op een smart-tv alleen met een Ziggo Sport Free account. 

Het werkt op een smart-tv niet met een Ziggo account van iemand met Ziggo.

Met Ziggogo via kpn kun je alleen UEFA kijken door in te loggen met het “Ziggo Sport Free” account wat je hebt gemaakt via http://ziggo.nl/uefa.

Ik heb Ziggogo (om te testen en voor grap) gedownload op de TV+ box van KPN (!). Daar werkt de app met het Ziggo Sport Free account 😀

 

Vraag is dus nu; kan je voetbal kijken via de Ziggo Go app waarmee je inlogt dmv het zogenaamde Ziggo Free account? Eea op een Philips Android TV hangende in het KPN netwerk???

Ja, dat kan.

 

Ik ben erg benieuwd hoe je ziggogo op de box hebt gekregen. Bij mij geeft hij een foutmelding. 


Hmm. Opgezocht in de Play Store, aangeklikt en gedownload. Zoals ik andere apps ook erop hebt gezet. 

Is je box wel aangemeld op je Google account (= Gmail) @KuipKanjer ?

Zelf heb ik het overigens niet nodig. Ik heb al jaren het Ziggo Sport pakket. 


 


Is dat de kpn tv+ box?

Alleen ziggo intoetsen 

Bovendien. Als je niets intoetst is het hier al direct de tweede keuze. Dit is op de KPN TV+ en op de Nokia 8000 Android-TV box. Dus Ziggo heeft een prominente plaats gekocht bij Google Play Store. 

 


Is dat de kpn tv+ box?

Alleen ziggo intoetsen 

Bovendien. Als je niets intoetst is het hier al direct de tweede keuze. Dit is op de KPN TV+ en op de Nokia 8000 Android-TV box. Dus Ziggo heeft een prominente plaats gekocht bij Google Play Store. 

 

Ik zie het al, om een of andere reden stond mijn Google account op de Filipijnen ingesteld.


Reageer