Skip to main content

Dag, wanneer is een opname te downloaden op een tablet en zonder wifi verbinding later te kijken bv buiten? Komt dat ooit?

Ik denk niet dat dit ooit komt...


Hi @Frans B., welkom hier. 

Ik vind dit best wel een tof idee. Vergelijkbaar met wat Netflix heeft en ik ook vaak in de trein gebruik. Ik verwacht echter niet dat dit komt en verwacht ook dat het een kwestie van rechten is omdat het daadwerkelijk lokaal wordt opgeslagen. Dit is mijn inschatting. Dit zie je ook bij Netflix, dat ze alleen bepaalde content beschikbaar maken voor offline gebruik. 


Bedankt voor jullie reactie. 

Misschien dat iemand van kpn zou kunnen reageren?

Het zou goed zijn voor kpn om het mogelijk te maken. Hiermee versterken ze hun positie in de markt.

Ziggo is bv hun grootste concurrent. 

Ik ben benieuwd. 

Groet Frans


Misschien dat iemand van kpn zou kunnen reageren?

Maar @Alex_P is van KPN.


Bedankt voor jullie reactie. 

Misschien dat iemand van kpn zou kunnen reageren?

Het zou goed zijn voor kpn om het mogelijk te maken. Hiermee versterken ze hun positie in de markt.

Ziggo is bijvoorbeeld hun grootste concurrent. 

Ik ben benieuwd. 

Groet Frans

 

Inderdaad, de moderater is een KPN medewerker. 😉

Zoals je ziet helpen vooral klanten van KPN elkaar op een forum.

 

Ik denk dat het bij Ziggo ook niet kan i.v.m. rechten.

Maar dat weet ik niet zeker, kan het in ieder geval niet via Google vinden. 

 

En ik denk dat velen het niet gaan gebruiken en dus ook niet extra hiervoor willen betalen. 


Het zou een prachtige functionaliteit zijn en als Netflix het veilig kan dan zou zoiets toch ook mogelijk moeten zijn in de iTV app.

Hoe mooi die functionaliteit ook zou zijn, ik ben bang dat er altijd verbeterpunten zullen blijven die een hogere prioriteit hebben.


Het zou een prachtige functionaliteit zijn en als Netflix het veilig kan dan zou zoiets toch ook mogelijk moeten zijn in de iTV app.

Hoe mooi die functionaliteit ook zou zijn, ik ben bang dat er altijd verbeterpunten zullen blijven die een hogere prioriteit hebben.

 

“off topic”

Een super verbeterpunt; HD glas vanaf 1 en alle HD kanalen in de beste stream”

“off topic”

 

Wat betreft offline kijken, ik gebruik het bij Netflix en Disney+ ook niet.

Dus niet voor mij.😉