Skip to main content

Ook ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kijk YouTube via de app. Ik start de televisie (Samsung, model UE49MU7070) en de tv ontvanger DIW7022. Deze zijn beiden met een kabel aangesloten op een Fritz!Box 7590 DY. Met mijn vorige (snellere en zakelijke abonnement) had ik geen problemen. Maar toen werkte de ab van de Samsung op alles en keek ik YouTube rechtstreeks via de app. Met dit abonnement en tv ontvanger werkt het alleen met de bijgeleverde afstandsbediening van KPN. Dus YouTube ook via de tv ontvanger. Hoop dat jullie een oplossing hebben

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi ​@JHB54 Bedankt voor je bericht en vervelend om te horen dat de YouTube-app niet goed werkt op je KPN TV. We willen je graag helpen om dit probleem op te lossen.

Kun je ons wat meer informatie geven over het probleem dat je ervaart? Bijvoorbeeld:

• Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke?
  • Heb je al geprobeerd de app opnieuw te starten of je tv-ontvanger te resetten?
  • Werken andere apps wel naar behoren op je KPN TV?

Met deze informatie kunnen we gerichter zoeken naar een oplossing. 

Beste Vikash, dank voor jouw reactie. Ik heb alles al een keer geprobeerd. Alle overige apps werken goed. Hoop dat je nog iets anders weet dat het probleem kan verhelpen, mvrgr.

Youtube videos die ik op mijn laptop vond kan ik niet meer afspelen op mijn tv. Het symbool voor afspelen op ander medium is verdwenen. 

Reageer