Skip to main content
als ik de YouTube app gebruik en luister met name blues muziek hoor ik in mijn luidsprekers gewoon de bas Woofer kraken,normaal heb ik nergens dit probleem ligt dus echt aan de box,is aangesloten via de av ingang. Mijn vraag hoe kan dit You tube via de tv app geen probleem.



Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
Hoi Hans, welkom! Ik begrijp dat het gaat om YouTube via de tv ontvanger, welke ontvanger heb je? Sinds wanneer ervaar je dit? Kun je nog iets meer toelichten wat je precies hoort; kraakt het continu, of is het blij vlagen? En wat heb je verder aangesloten qua luidsprekers, geluidsinstallatie e.d.?
heb model hbm22260 en zo als vermeldt met de av ingang als optisch ervaar dat al van het begin,mijn stereo is marantz met b&w luidsprekers,maar zoals vermeld via de you tube app op tv is er geen enkel probleem,alleen via kpn kastje en met name met muziek met goede bas erin dan is net als het niet goed doorkomt en hoor echt de baswoofers kraken en ploppen
Dank voor de toelichting, Hans. Ik wil je vragen om eens te testen zonder de stereoinstallatie. Als het geluid goed is met alleen tv + tv ontvanger, dan zit het het hem ergens in de wisselwerking met de stereoinstallatie. En daar kunnen we dan over het algemeen niet echt iets aan doen (behalve natuurlijk je ervaring doorgeven intern zodat het wel meegenomen kan worden tijdens verdere ontwikkeling).
nou getest zoals gezegd dan kraakt de bas ook ,nou ligt dus 100% aan de ontvanger,vond het al raar heb 2 stereo installatie,s hier staan op allebei getest,Zowel via av en digitaal.
Goed, vul dan je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik hier verder kijken.
ja gedaan
Dank je, Hans! Excuses voor mijn late reactie. Ik zie dat er een nieuwe ontvanger is opgestuurd. Heb je deze kunnen ophalen en aansluiten? Merk je ook verschil?
Nee hoor hetzelfde ,kreeg vanmorgen ook op de nieuwe ontvanger een melding lokaal geheugen defect,en daarna sluit deze melding.Even weer afwachten wat dat weer is???Maar over youtube gebeuren,denk dat de ontvanger gewoon niet genoeg power heeft voor mijn instalatie,maar ja kijk wel via de tv youtube.
Ai, jammer dat je geen verbetering merkt, Hans. En die melding over lokaal geheugen is ook niet helemaal in orde lijkt me. Ik raad aan om, voor de zekerheid, de ontvanger even een keer een fabrieksreset te geven. Mocht je de foutmelding over het lokaal geheugen opnieuw krijgen, laat het weten. Dan gaan we opnieuw wisselen.
zal ik even doen
Hans, nog even een andere vraag. Ik zie namelijk nog een andere klant die ook aangeeft dit te ervaren. Dus we willen hier nog wel even verder naar kijken. Wat is het merk en type van je tv?
Philips 50pus6703/12,maar via app van tv heb ik geen problemen,ook niet als ik bevoorbeeld via tv box naar radio luisterd ,dus alleen bij Youtube app
Dank je, Hans! Ik verwacht ook niet dat jouw tv direct de oorzaak is, maar het is voor de technische mensen handig om zoveel informatie te hebben over dingen die van invloed zouden kunnen zijn. Ik heb navraag uitstaan nu, en ik kom er bij je op terug zodra ik reactie heb.

Het ligt zeker weten aan het kastje van KPN heb alle apps uit geprobeerd van tablet tot tv en computers ik had eerst een tv met de optische aansluiting maar bij nieuwe tv niet heb de kabel in het kastje zitten van KPN en het kraakt en als de analoge kabel aansluit op mijn telefoon in de zelfde versterker dat kraakt het ook niet zwaar irritant is het en kunnen niks eraan doen


Mijn probleem opgelost met de nieuwe tvbox,werkt uitstekend,maar kan je wel alvast zeggen dit kastje is alleen voor geluid uitgerust met een optische aansluiting,maar ik zou wel een nieuw kastje eisen,Heb er wel voor op mijn strepen moeten gaan staan,maar ja monteur hoorde en zag het ook binnen 20 seconden dat er iets was met mijn oud kastje.


Mag ik vragen welke kastje je heb nieuw dan


Kastje heet Arris vip5202


Heeft u dan ook het 4 k abonnement erbij moeten pakken want dat is wat ze zeggen


Nee hoor maar die krijg je ook als je oude vervangen wordt,is niet verplicht om 4k erbij te nemen ,zijn nu gewoon de standaard tv ontvangers