Skip to main content

Ik heb dmv een browser de apk file van de ReVanced manager op het apparaat kunnen zetten en ik kon het installeren zonder errors.

Echter na installatie is het niet mogelijk het programma te gebruiken, hij start wel op maar is niet te bedienen. Toch zou het volgens mij gewoon moeten kunnen werken maar ik ben er nog niet achter wat de reden is dat het niet lukt. Ik hoopte dat door het openen van de engineer settings, zich een oplossing zou presenteren.

Is er iemand bekend met een soortgelijk issue en wat evt de oplossing zou kunnen zijn?

Groet,
Erwin

​@Erwin_AMS Je moet bedienen met een Air Mouse of een via BT/USB verbonden muis.

Ah ja ik had al dat vermoeden. Bedankt voor de tip!

​@Erwin_AMS Deze Air-Mouse gebruik ik op SmartTV, kost bij Aliexpres ongeveer 5-6 €

Ik ben geen Android gebruiker, maar zover ik weet is Revanched voor Android telefoons. De bediening op telefoon is anders dan op TV.

Ik raad je SmartTube voor Smart TV aan. Werkt op Android TV en is wel te bedienen met je huidige afstandbediening. https://github.com/yuliskov/SmartTube

Ik gebruik smarttube inderdaad. Werkt zeer fijn.

De Revanced heeft een Download Optie (voor later kijken), dit is alleen bij Youtube Premium of sommige Youtube Downloader op PC mogelijk.

Ik ga vanavond de SmartTube app proberen te installeren op de DIW7022. Blij met jullie reacties :D

Reageer