Skip to main content

Wij kijken vaak YouTube via de tv. Alleen de laatste tijd blijft hij steeds hangen en gaat dan laden. Maar uiteindelijk doet hij het dan niet meer. Resetten en zo heeft geen nut. 

Beste @Ilse777,

de apps op jou SmartTV daar kan KPN niks mee, want KPN is daar niet verantwoordelijk voor. Hiervoor zou je bij YouTube moeten zijn of bij jou tv leverancier. KPN kan wel wat doen aan de apps die op de tv ontvangers lopen. 


@Ilse777 Welkom op het forum. 

Ik ben inderdaad in dit geval ook benieuwd of je de app op de tv gebruikt of via de tv ontvanger? 

Mocht je de app op de tv gebruiken dan is het verstandig om de tv bekabeld aan te sluiten om te zorgen voor een optimale internetsnelheid op de tv. 

Mocht je de app op de tv ontvanger gebruiken, hoe is de tv ontvanger dan aangesloten op de Experiabox? 


Ik gebruik ook de YouTube app via het KPN-menu en is bekabeld.

Heeft het altijd goed gedaan, echter sinds de update zuigt het apenballen. Ook laden de overzichten van voorgestelde video's zeer traag.


Ik gebruik YouTube altijd als ik naar zender 201 ga en dan op het rode knopje moet drukken. Ik weet niet of dat via de tv is via de ontvanger 🙈


@Ilse777 Dan gebruik je inderdaad Youtube via je tv ontvanger. Ervaar je los van de problemen met Youtube ook andere problemen met tv kijken? 

En hoe is de tv ontvanger aangesloten op de Experiabox? Is dit direct met een kabel of zit hier bijvoorbeeld nog een switch of draadloze verbinding set tussen?