Skip to main content

Goedemiddag

we komen vandaag terug van vakantie en willen tv kijken.

Dit werkt goed ook de afstandsbediening van Philips.

Alleen zappen lukt niet meer.

Heb alle mogelijke uitvoeringen gedaan. Ook pair sources. Tv uit aan

Kabels uit aan

Maar helaas het wil niet werken

De afstandsbediening werkt wel

bij aan en uit doen.

Harder zetten .

Naar Netflix ect.

Menu bekijken

 

Hoe kan ik dit oplossen
Met vriendelijke groet,Mar

Je kunt niet meer zappen met

De kpn itv app in de tv

De tv+ Box

De Arris / Arcadyan ontvanger 

???

TV al even stroomloos gehad minimaal 1 minuut. 

Hier even gecheckt met de Nokia box, ook Android-TV,  en hier werkt zappen. Zelf gebruik ik dat nooit, maar ga met de cijfertoetsen direct naar zender die ik wil. In gids gekeken wat ik wil zien. 


Goedeavond 

We hebben een Arris ontvanger

Tv aan en uit gedaan

Batterij vervangen

Helaas werkt niets 

Ik kan het wel harder en zachter zetten. Ook kan ik naar Netflix ect en menu doet het ook.

Alleen het zappen lukt niet
met vriendelijke groet

Mar
 


Met de witte afstandsbediening van kpn moet je zappen. Licht het rode ledje nog op als je p+ of p- op de kpn afstandsbediening indrukt?

Enne, de Arris VIP2952 of de VIP5202. Dat is wel een verschil. 


Goedeavond 

Hoi 

Ik heb mijn vraag niet goed uitgelegd 

De witte afstandsbediening van KPN werkt prima.

Maar we hebben daar naast een afstandsbediening van Philips 8000 serie en daarmee konden we ook zappen maar nu niet meer. De afstandsbediening werkt bij aan en uit geluid hard en zacht. Naar Netflix enzo gaan behalve naar de zender zappen dat lukt niet meer. We zijn 2 weken weggeweest voor die tijd werkte ook deze afstandsbediening goed.

Ik heb op internet gezocht maar helaas alles geprobeerd maar helaas

Hoe kan ik dit oplossen

Met vriendelijke groet,

Mar


Maar welke Arris heb je? 2952 of 5202?

Bij mijn moeder is op de Arris zappen onmogelijk met de Philips afstandsbediening. Philips ondersteunt dat niet. Voor beide modellen niet. 

Mogelijk deed je dat met de KPN ITV app in de televisie zelf. Dat zal nog werken met Philips afstandsbediening. De Arris kan daarbij uit blijven. 


Goedeavond 

Bedankt voor u reactie.

Hoe kan ik KPN ITV weer activeren 

alvast bedankt 

Met vriendelijke groet,

Mar


Ga naar het app menu in de tv. Huisje knop op de Philips afstandsbediening. Daar de kpn itv app selecteren. En aan klikken. 


Hoi

 KPN ITV moet ik installeren 

Nu viel in de vakantie op mijn tablet kpn wel een keer uit en moest ik opnieuw de abonnement plus code invoeren. Toen deed deze het weer op de tablet.

Misschien is het daar mis gegaan 

 

Met vriendelijke groet,

Mar



Hoi

Deze afstandsbediening heeft het altijd gedaan maar nu reageert het niet meer op Arris modus KPN.

Wat kan ik er aan doen of is het helaas voor mij.

alvast bedankt voor u reactie 

met vriendelijke groet,

Mar1960

 

https://123afstandsbediening.nl/Webwinkel-Product-742588759/Philips-996592007461-afstandsbediening.html?gclid=CjwKCAjwoqGnBhAcEiwAwK-OkSD2gTfzgBq4L73EpkcXZdiVYkG88JoVIDPSsa6W37yccjNtu6jHnRoCjg0QAvD_BwE


Wel gek hoor als dat eerder wel werkte met de Arris. Dat is geen universele afstandsbediening zo te zien. En via hun tv afstandsbedieningen ondersteunt Philips de bediening van de Arris echt niet. 

Als je met de Arris kijkt gebruik dan de witte kpn afstandsbediening. 


Hoi

Bedankt voor u uitleg 

Hopelijk gaat het weer spontaan werken anders pech.

Gelukkig doet de witte het wel

 

Met vriendelijk groet,

Mar1960