Skip to main content
waarom die zeik programma,s op de tv dit is echt niet leuk en waarom krijgen we dat niet eerder te horen het moet niet gekker worden
Hoi @christian-marga evers

Welke programma's bedoel je?

Overigens maakt de KPN de programma's niet, die geeft ze alleen maar door.

Voor klachten over de programma's moet je bij de desbetreffende omroep zijn.
Zoals huistijger al aangeeft maken wij de programma's niet, dus ik kan je niet helpen met die "zeikprogramma's"... Als je wat anders bedoelt dan hoor ik het natuurlijk graag.
KPN maakt de programma's niet. Ze koopt zogenaamde zenders in, die deze programma's uitzenden.



Bijvoorbeeld de programma's van France 2 met de in Frans nagesynchroniseerde gesproken tekst bij niet in het Nederlands ondertitelde Hollywood producties,



Deze programma's voegen voor heel weinig mensen iets toe aan het al overvolle pakket van zenders met eindeloze herhalingen van deze producties en dan apart nog eens voor elk kanaal.,



KPN is een commercieel bedrijf zonder enige verantwoordelijkheid naar de samenleving. Ze moeten een minimaal aantal kanalen aanbieden.



Ik denk dan ook dat je beter bij het Commissariaat van de Media terecht kan om naar kwalitatief beter op de samenleving afgestemde kanalen te vragen dan uitsluitend een minimum aantal voor de providers.



Commmisasariaat van de media link