Skip to main content

Ik krijg de melding zender niet beschikbaar, maar dat is maar bij 1 bepaalde zender. Dit komt denk ik omdat de zender blijft hangen op terugkijken, krijg steeds de vraag om de buffer te verwijderen en antwoord dan op JA, maar er gebeurt dan verder niets en het probleem blijft bestaan. Ik heb alle stappen al doorlopen van reset tot terugzetten naar fabrieksinstellingen ed, dus kom daar aub niet mee als oplossing.

Welkom op het forum.

 

Om welke zender gaat het?

Welke KPN IPTV decoder heb je?


Hi @RV29, wat balen dat je deze melding krijgt! Ik ga je helpen. Nu helpt het resetten van de tv-ontvanger vaak niet bij deze melding. Wat wel helpt, is dit stappenplan. Daar staan een aantal stappen in de juiste volgorde waardoor je het weer werkend kan krijgen. Wil je deze doorlopen?


Zoals al gezegd, ik had alle stappen al doorlopen, maar zonder succes. De zender blijft hangen in terugkijken en gaat niet meer naar live tv. dat is het probleem.


Jammer dat het niet heeft geholpen, dan gaan we het verder onderzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Om welke zender gaat het precies?


Reageer