Skip to main content

Goedenavond

Mijn tv geeft om de 7 minuten, zender niet beschikbaar, ik heb alles geprobeerd wat ik kon doen.

Meerdere  malen apparatuur opnieuw opgestart, modem gereset nieuwe bekabeling etc…

Er komt geen verandering in hij blijft storing geven, ik heb een Experia box V10 , heeft iemand nog tips of ideeën ?

Ik zou het liefst met KPN bellen maar die zijn eigenlijk nooit te bereiken.

Hoi Jab, welkom hier. 

Om de 7 minuten is wel teveel van het slechte. Werkt je internet nog wel goed? Hoe is de ontvanger aangesloten? Rechtstreeks met een kabel op de Experiabox?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Beste Alex

Internet is vrij goed heb wel veel haperingen en wifi is slecht, als ik voor mijn werk bezig ben werk in via vpn verbinding hier wordt ik geregeld uit gegooid.

Verder heb ik een rechtstreeks verbinding met modem via kabel.

Ik heb eigenlijk alles wat nodig is zoals wifi versterkers en 500 mb contract ik heb een nieuwe ontvanger die via bluetooth werkt maar die moet ik ook elke dag opnieuw opstarten 

Als ik eerlijk ben valt het mij tegen hoe alles werkt voor 90 euro per maand.


Zo te lezen heb je glasvezel bij ons, dat hoort sowieso stabiel te werken. Glasvezel is namelijk alles of niets. Zou je het glasvezelkastje als de KPN modem 10 seconden stroomloos willen maken? 


Reeds meerdere keren gedaan maakt geen verschil.

Ik ben er niet zo in thuis maar wat ik vreemd vind is dat Netflix en Videoland prima werken, het zit hem uitsluitend in de tv zenders.


Dankjewel, ik zie dat ook dat er nog iets van een router of versterker tussen zit, waar de ontvanger op is aangesloten. Wat is dat voor apparaat? En wat gebeurt er wanneer je de ontvanger rechtstreeks op de Experiabox aansluit? 


Jab, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.